9. Începutul sfârşitului

523 31 24
                                    

I'm feelin' bitchy today, deci sper sa va placa capitolul acesta si ceea ce am scris de data aceasta, desi am intarziat din nou...

La multimedia tinutele fetelor!

___________________________________________________________

Noua zi care va aduce noi surprize in viata locuitorilor din LA incepea. Blonda noastra nu s-a putut odihni mai mult de 5 ore, la fel si roscata, ambele gandindu-se la aceeasi persoana- Chuck, multumit din cale-afara de succesul de care avea parte chiar si dormind. Dar nu le poti avea pe toate, iar el va simti pe pielea lui puternica insemnatate a acestor cuvinte cat de curand. Keith, pe de alta parte se trezi cu o durere sfasietoare in gat. Capul ii vajaia din toate adancurile mintii, facandu-l sa cada in disperare. Ii era foame-asta era cert, simtindu-se epuizat fara motiv. Se ridica din pat cu un efort major, ajungand in bucatarie si in final la frigiderul cu bunatati care il asteptau. Isi lua o cutie cu lapte, pe care il turna intr-un bol oarecare si niste cereale cu ciocolata (Keith adora ciocolata). Incepe a-si infuleca micul dejun cu mare pofta, terminand si adaugand pana ce cutia de lapte fu golita. Desi foamea ii era oarecum astamparata nu putea scapa de senzatia de intepaturi in gat, care il omorau fizic. Ii era atat de sete! Apuca nerabdator o sticla de 0.5 l de Sprite pe care o bau neintrerupt. Durerea disparu numai foarte putin si asta il innebunea. Sigur era bolnav. Da,  asta era! Aproape fugi pana la dulapiorul suspendat unde isi tinea medicamentele. Corpul ii era acoperit de un strat subtire de transpiratie, care ii facea pielea sa straluceasca la lumina soarelui dogoritor de august. Boxerii rosii lasati putin mai jos de talie il determinau sa para un demon al Iadului. Ochii ii erau ingustati si lacomi, iar dintii inclestati de dupa buzele uscate. Inghitea in sec, durerea fiindu-i mai puternica cu fiecare moment. Ajuns in dreptul dulapului si imbatat de suferinta smuci o usa, care iesi din balamale. O arunca pe undeva jos si insfaca cutiuta de Nurofen, luand doua comprimate. Le inghiti deodata si se tranti istovit pe un scaun din apropiere. Isi cuprinse capul in maini si inchise ochii. Simtea cum pluteste de-a binelea, insa el plutea prin amintiri, amintiri cu Kat, blondina sexy care il facu sa-si piarda mintile si fidelitatea, a-l carui corp il delecta cu forme bine conturate si un zambet copilaresc care ii lumina ziua. Si Delia... La imaginea acesteia se intrista total. Il distrugea, atat in exterior cat si in interior. Nu era genul de tip care sa insele, dar intalnind-o pe Kat viata lui se schimba complet. Desi o iubea pe Delia, ceea ce simtea pentru blonda era mai intens -o obsesie. Dar el pentru ea era numai o aventura. De cand reaparu Chuck, il evita, iar acum dupa chestia cu Delia nici nu il mai privea... nici macar atat! Nu mai il interesa durerea apriga care ii ramase in gat. Deschise ochii albastri privind in gol. Era singur, mai singur ca niciodata.

***

 -Buna dimineata...a spus Chuck, sarind in pat peste roscata. 

-Umm.. salut...

El era deasupra ei. Ochii ii luceau in lumina slaba, oglindandu-se in ai ei. Il privea pierduta. Nu stia ce sa faca, cum sa reactioneze la asta. Se inrosi, asta era sigur, iar el observase. O atragea, il voia chiar acum. Brunetul zambi, apropiindu-se usor de buzele ei intredeschise. Le atinse cu ale lui, la fel partial deschise. Isi elibara limba, atingand cu ea barbia, apoi urca fara a si-o retrage pana la buza ei inferioara, incepand sa i-o dezmierde cu aceasta. Delia isi inchise ochii, zambind in sinea ei; stia ce o asteapta. Isi lasa gura sa ii cada prada celui ce o voia. Acesta isi tinea ochii deschisi. Ii placea sa o priveasca, sa ii vada pielea alba, genele lungi si obrajii acum inrositi. Isi lasa o mana sa intre sub cearsaf si spre placerea lui ea purta o camasa de noapte din satin, foarte scurta si decupata in partile laterale. Urmari linia fina a acesteia, ridicand-o putin pentru a le face loc degetelor jucause in dreptul chiloteilor minusculi. Ajungand in partea ei intima, o presa putin, facand-o pe Delia sa isi deschida buzele mai mult. Lua contact cu limba ei, controland-o. Adanci sarutul si continua sa se joace in partea ei intima, udandu-o si mai tare. Simtind ca explodeaza, isi arunca cearsaful de pe ea si se napusti asupra lui, preluand controlul in sarut si ajungand ea deasupra. Ii placea sa domine, iar lui Chuck ii placea sa fie dominat, asa ca partida care avea sa urmeze era perfecta pentru amandoi. Coapsele ei erau in jurul soldurilor lui, el strangandu-i fesele aducand-o mai aproape de comoara lui. Il simtea mai excitat cu fiecare clipa sub ea. Sarutul lor era atat de armonios si pasional incat ii ducea pe culmi inalte. Delia observa ca el nu purta decat o pereche de boxeri H&M, albi si foarte stranti care ii evidentiau barbatia, pe care i-o atinse cu miscari blande. Ii facea placere sa il vada asa- starnit si zambind de placerea pe care i-o provoca. Isi ridica mana mai sus, amenintand sa ii invadeze intimitatea. Au intrerupt sarutul pentru un moment, Chuck coborandu-si limba pe gatul acesteia. Ea introduse un degetel nevinovat in boxerii lui, insa fu intrerupta cu adevarata cruzime de telefon care o anunta ca a primit un mesaj.

Moarte în paradis- FangtasiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum