2. Cosmic

775 40 6
                                    

- Ce spui drăguţă, începem de la 200 lunar?

- 300.

- 250, apoi creştem dacă te descurci mai bine.

- Bine....

Nu se putea concentra deloc asupra şefului ei, ci se gândea doar la tipul al cărui nume nu îl ştia. Pe tot parcursul serii l-a căutat prin clubul de culoarea sângelui, însă dezamagirea i-a suras la terminarea programului. Casa o aştepta la fel de deziluzionată ca şi ea.

A doua zi dis-de-dimineaţă şi-a auzit telefonul sunând. A decis să îl ignore şi să se trezească  în jurul orei prânzului pentru a putea face faţă serii ce urma. Zgomotul enervant s-a auzit din nou şi din nou, făcând-o să renunţe la ideea de a dormi. A înşfăcat telefonul nervoasă şi fără să îşi dea seama  a răspuns cu un ţipăt ascuţit.

- God!! Nu trebuie să zbieri aşa... spuse de la celălalt capăt o voce destul de cunoscută.

- Sunt Keith. Îţi mai aduci aminte de mine? 

La auzul acestuia a tresărit încântată şi a sărit din pat, aterizând peste podeaua aspră a camerei. 

 -D-da, da , sigur, răspunse puţin surprinsă deoarece nu ţinea minte să-i fi dat numărul ei.

- Te-am sunat să te intreb.. umm... dacă vrei să ieşim la o cafea? vocea îi părea nesigură. Probabil se temea de un refuz.

Fata acceptă, iar în momentul în care convorbirea se sfârşi, un zâmbet larg îi apăru pe chip.

După ce se pregăti în aşa fel încât să îi dea o impresie bună lui Keith, se aşeză, aşteptând. După câteva minute, cineva bătea hotărât la uşă. Alergă pe tocurile înalte până acolo şi îi deschise. El  stătea cu spatele pe un perete având o schiţă al unui rânjet diavolesc orientat spre partea stângă. Era  chiar mai provocator la lumina zilei. Cu niste jeanşi albaştri şi un tricou mov care îi punea in evidenţă pieptul bine lucrat părea genul de băiat perfect, genul de băiat pentru care ai putea ucide ca să îl ai o noapte.

- Hei! spuse plasând acel sărut pe obrazul fetei care o topea pe de-a întregul. Eşti gata? 

O privea din cap până în picioare şi deja şi-o imagina sub el, trecând cu unghiile peste pielea lui încinsă şi implorând pentru mai multă durere. Îşi muşcă buza inferioară şi o săgetă direct în acei ochi de copil matur.

A încuviintat şi au ieşit. S-au plimbat şi au făcut haz de îndrăgostiţii care treceau pe lângă ei. Îi plăcea compania lui, iar fanteziile nebuneşti deja îi treceau rapid prin minte.

- Şi spune-mi Kat, cum ţi se pare oraşul nostru? privind-o apoi cu nişte ochi de caţeluş.

- Foarte atrăgător, zise măsurându-i fulgerător tot trupul. 

Au mai străbătut câteva străzi glumind şi împărtăşindu-şi secrete unul altuia, apoi ai ajuns într-un parc. S-au aşezat pe o bancă şi au continuat discuţia timp de aproximativ 30 de minute, după s-au  îndreptat spre o terasă unde au luat micul dejun. Pe la 13.25 au ajuns acasă la ea, Keith conducând-o până în faţa uşii.

- Nu vrei să rămâi? l-a întrebat pe un ton liniştit.

Exact asta şi aştepta. Diavolul din el se trezea, planificând deja tortura la care va fi ea supusă.

- Ahh.. nu , nu vreau să...

Înainte să-şi termine propoziţia l-a apucat de tricou trăgându-l în casă, apoi şi-a lipit buzele de ale lui. Sarutul său îi transmitea fiori ce îi dezechilibrau corpul. Mainile lui îi invadau pielea deja înfierbântată, strângându-i fesele apoi dezmierdându-i coapsele cu degetele lui calde. Îi ridică  rochia violent din toate parţile atingând fiecare centimetru de piele, in timp ce ea îl scăpa de tricou. Avea un tatuaj pe piept cu o inima înflăcărată. Îl mângâia pectoralii cu repeziciune, oprindu-se în dreptul taliei lui, băgându-şi jucăus două degete in pantalonii lui. A trântit-o pe pat şi s-a avântat deasupra ei, sărutându-i gâtul, muşcând uşor printre răsuflări accelerate. Sutienul i-a aterizat pe podea, apoi la scurt timp şi boxerii din acelaşi set. L-a simţit în toată mărimea şi a închis ochii.

 

________________________________________________________

                                                               La multimedia- Keith

Moarte în paradis- FangtasiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum