Alarma telefonului meu suna . Era ora 17 si trebuia sa ma pregatesc pentru a ma duce la munca. Minunat, Keith doar a profitat de mine. Plecase inainte ca eu sa ma trezesc.
Am plecat. Imi cer scuze ca am fost nepoliticos. Ne vedem la club
-Keith
De ce oare ma indragostesc mereu de barbati atat de dificili? Mereu imi pun intrebarea aceasta, fara rost uneori. Nu inteleg ceea ce simt pentru Keith acum, insa ma face sa fiu sigura pe mine. Iar ziua aceasta a fost cu siguranta de neuitat. Franturi din timpul petrecul alaturi de el imi invadau imaginatia. Mi-am muscat buza. Il voiam numai pentru mine...
19.24 la club
-Ciao, cara, ma saluta Keith de pe partea celalta a barului. Ar trebui sa mai iesim si altadata.
-Hey... sigur...m-a imbratisat plasand cu grija celebrul sau sarut pe obrazul stang . Ar trebui sa ma grabesc acum... daca ma scuzi...
Am plecat fara sa il mai privesc. Nu voiam sa ma gandesc la el, nu voiam sa iubesc din nou.
Surprins de reactia mea si-a continuat dezamagit munca. M-am indreptat spre cabina, ajungand in dreptul oglinzii mele.
-Salut, trebuie sa fii noua aici. Eu sunt Delia. Noi doua vom fi prietene foarte bune, a zambit si s-a inclinat in semn de respect.
Buclele sale roscate ii acopereau umerii albi pe care cadea lumina in asa fel incat ea parea o papusa din plastic. Buzele sale portocalii se completau perfect cu ochii sai de smarald. Talia ca de viespe ii era acoperita de o panza neagra sclipitoare. "Vom fi prietene foare bune" Mda, sigur.
22.50
Pierdeam timpul prin club zambindu-le tipilor de la bar. Keith ma privea intens facandu-mi cu ochiul de cate ori un tip imi facea o observatie. Flacari mi-au navalit in suflet cand l-am zarit pe EL. Era baiatul care m-a facut sa imi pierd mintile. Era el. Am alergat spre locul unde statea. Cu o jacheta nearga de piele si jeansi inchisi la culoare , parul sau de un abanos intens care parea o oglinda in care se reflecta culoarea peretilor si pielea alba, perfecta si figura ganditoare parea ca astepta ceva, sau pe cineva. Mi-ar fi placut ca acel "cineva" sa fiu eu.
-Buna, am zis eu privindu-l in ochi.
Nu a raspuns. Zambea, masurandu-ma din priviri. Si-a dat bautura pe gat apoi s-a ridicat in picioare si ma privea uimit.
-Semeni izbitor de mult cu o veche cunostiinta de-a mea. Ma rog, Chuck, imi pare bine sa te revad. Te gasesc.. fascinanta. A durat un moment de tacere apoi a reluat. Mi-as dori sa te descopar.
M-a luat de mana si ne-am asezat pe o canapea mai retrasa. S-a asezat in mijlocul ei desfacandu-si picioarele ca sa ma pot aseza intre ele. Keith ne privea.
-Ce ar fi sa imi spui cateva despre tine, Katherine ?
-Este Katerina. Am 18 si sunt din Atlanta. Am plecat.. din motive personale, iar acum vreau doar sa o iau de la capat, sa incep o noua viata si sa o uit pe cea de pana acum.
-Interesant. Dupa cum spuneam esti o fire deosebita. Ii simteam buzele reci pe pielea cefei mele, coborand, ajungand pe umarul meu stang. L-am remarcat pe Keith care parea serios in timp ce atentia lui era indreptata catre noi. Am inchis ochii si i-am simtit una dintre maini strangandu-mi o coapsa. Cealalta ajunse in dreptul buzelor mele intredeschise pe care le atingea usor cu degetele. Unul dintre ele s-a strecurat in gura mea facand contact cu limba . Am trasat un cerc in jurul varfului degetului sau apoi acesta a evadat atingandu-mi barbia , coborand in jos pe gat si pe piept. Mana sa se odihnea acum pe talia mea apoi se refugia jos. mai jos pana ajunse in "sanctuarul" meu. Nu m-am putut abtine si am scos un sunet de placere care l-a facut sa surada. Mainile mele i-au cuprins gatul, tragandu-l mai aproape le mine. Degetele lui reci inca isi faceau treaba cutremurandu-ma din interior. M-a muscat cu putere de gat, lasand o urma putin adanca.
-Asta iti va aduce aminte de mine cand nu sunt langa tine, a spus.
Keith isi facu aparitia destul de dezgustat de scena pe care tocmai o intrerupse.
-A venit randul tau ,Kat.
M-am ridicat in picioare si am fugit la cabina fara sa scot un cuvant. Chuck a facut acelasi lucru, indreptandu-se spre bar, iar cand ajunse in dreptul lui Keith trecu cu limba peste degetele care fura oaspeti in interiorul meu.
-CUM AI PUTUT FACE ASTA? D-dupa tot ce s-a intamplat intre noi?? Nu pot sa cred!! - a spus Keith care tocmai a intrat in cabina dansatoarelor. Celelalte fete au ramas fara cuvinte, retragandu-se intr-o parte a camerei facand sa para ca erau absente.
-De ce ai facut asta? Vocea lui a coborat capatand o tonalitate calma. Nici nu stii cat m-ai dezamagit...
Nu am putut vorbi in acel moment. Nu intelegeam cum nu am reusit sa ma opun acelui strain. Nu stiam cum, doar ca atingerea lui era mai fierbinte ca a lui Keith, desi Chuck era rece ca gheata. Atingea toate punctele corecte ,facandu-ma sa vreau sa i ma daruiesc total. Ma completa perfect, il voiam, il voiam mai mult decat pe Keith, ale caror momente petrecute impreuna cu mine mi se pareau acum doar niste amintiri indepartate. Ma putea face un strain sa simt asta? Banuiesc ca da.
Dimineata, cum am ajuns acasa m-am bagat in pat. Dupa cateva momente pe care le-am irosit gasindu-mi o pozitie favorabila am adormit. Eram la Fangtasia... cu Keith. Stateam culcata pe tejgheaua barului. Keith era deasupra mea sarutandu-ma si rupandu-mi hainele de pe mine. Am inchis ochii pentru a-i simti atingerea fierbinte pe tot corpul. Brusc, el deveni rece, un fior imi trecu prin intregul corp in timp ce el imi arata motivul pentru care eu ma aflam acolo. Deveneam tot mai fierbinte, in acelasi timp rece sub corpul lui bine-facut. Gemete usoare imi ieseau printre buze. Limba lui imi acoperea tot gatul, muscandu-ma din ce in ce mai tare. Atingerea lui deveni apasata, strangandu-ma la pieptul lui rece. Am deschis ochii. Nu era Keith cel cu care eram, ci Chuck, care avea un zambet satisfacut pe chip. Ochii lui erau inchisi, iar zambetul disparu, buzele sale desfacandu-se lasand rasuflari greoaie asupra buzelor mele. Puteam sa ii simt respiratia navalindu-mi pana in gat. Parul lui ca taciunele era ciufulit, iar eu ii masam cu hotarare umerii incordati, apoi talia, aducandu-l mai aproape de mine. Ma simteam din ce in ce mai uda, mai slabita, iar gemetele se intensificau, devenind tipete usoare. Il strigam pe nume, nume care rasuna in incaperea goala. Lumina era slaba, aducand o tenta rosiatica asupra corpurilor noastre care se contopeau. O bataie se auzi, creand un ecou puternic. Am simtit un ocean revarsat asupra mea in timp ce Chuck isi lasa capul in pieptul meu, iar eu ii strangeam spatele cu unghiile lasand 8 urme rosii pe pielea lui perfecta. Bataia se auzi din nou, iar Chuck disparu in lumina zilei....
Era 11.50. Cineva batea la usa. M-am dus sa deschid. Inca eram bulversata de visul pe care l-am avut. Era proprietara
-Esti bine? Am venit sa vad cum te descurci si sa te anunt ca plata o vei da in maxim 2 saptamani.
-Sigur, intrati. Voi face niste cafea...
Normal ca nu eram bine, tocmai ce avusem o fantezie cu Chuck....
_____________________________________________________
In poza Chuck. <3
CITEȘTI
Moarte în paradis- Fangtasia
RomanceNimic nu este ceea ce pare. Totul are un motiv. Petala stropită cu rugină ia foc, apoi se stinge când atinge râul de sentimente peste care se prelinge jocul stelelor. Dragostea este dependenţă, sânge uscat. Totul începe cu plecarea ei, apoi cu noi p...