yazar notu

496 52 8
                                    

Eveet, yazdığım ilk uzun ficin de sonuna geldik.. Bu fic normalde bana ait değil zaten yazmaya başlamadan önce belirtmiştim. İzlediğim animenin karakterlerden oluşan ship için yazılmış ünlü bir kurguydu. Kendim her okuduğumda ağlamıştım, çünkü çok etkilemişti beni çok güzeldi. Bu yüzden böyle bir fic Vmin için yazılsa nasıl olur diye düşündüm ve Vmin'e uyarlamaya karar verdim. Çeviren kişi saolsun hemen kabul etti ve tüm hikayeyi tekrar çevirme zahmetinden kurtardı beni, bu sayede bölüm atmam ve bitirmem kolay ve rahat oldu.

Beni etkilediği gibi sizi de etkiledi mi bilmiyorum, yazarken çoğu yeri değiştirip yeniden düzenledim anlam hatası olmasın falan diye. Umarım benim üzerimde bıraktığı etkiyi sizin üzerinizde de bırakmıştır ve sonuna kadar severek okumuşsunuzdur.

Maalesef angst bitti ama başından beri içeriğindeki önemli kısım yüzünden öyle olması da gerekiyordu. Çok düşündüm sonunu değiştirsem mi diye, ama bu sefer daha da uzardı ve özelliğini kaybederdi. Tadında bırakmak ve etkisini net bir şekilde verebilmek için olduğu gibi bıraktım ve az çok anlaşılsa da angst olduğunu söylemedim asla :( angst okuyamayan okuyucularım varsa özür diliyorum, çünkü aslına bakarsanız ben de angst okuyamıyorum.. ama ilk ficimden sonra angst hikayelerin duyguları daha çok hissettirdiğini fark ettim. Hâlâ elimden geldiğince angst okuyamam sanırım ama, konusu güzel olursa gerçekten sonunun ne olduğuna bakmıyorsunuz bu fici okurken de bunu fark ettim. Ayrıca kendim de sonunu görene kadar angst olduğunu bilmiyordum 🥺Kapağa ficin şarkısını çevirdiğim videomu koydum, anlamına bakmak isteyen olur belki~

Neyse çok uzatmak istemiyorum. Umarım fici beğenmişsinizdir ve beklentilerinizi karşılayan bir fic olmuştur. Başka bir ficimde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!!

Bu arada ilk ficime de bir bakmayı unutmayın 😉🥰

in another life | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin