85. Detective Conan aneb Case Closed

99 4 11
                                    

Detective Conan se z nějakého bůhví jakého důvodu v Americe jmenuje Case Closed (Případ uzavřen).

Kromě toho mají také postavy jiná jména a já vám je tu představím.

(Pobavíme se XD)

Shinichi Kudo - James Kudo
Yukiko Kudo - Vivian Kudo
Yusaku Kudo - Booker Kudo (Booker? Jakože píše knížky?)
Ayumi Yoshida - Amy Yeager (Stejné příjmení jako Eren z AoT.)
Heiji Hattori - Harley Heartwell (Jako fakt? Tak zaprvý: Harley je holčičí a psí jméno a zadruhý: Heartwell znamená, když to nějak smysluplně překopu do češtiny, dobrosrdečný. Co to je sakra?! Kdo má takový příjmení?)
Ninzaburou Shiratori - Nicholas Santos
Genta Kojima - George Kojima
Sonoko Suzuki - Serena Sebastian
Kogoro Mori - Richard Moore (Moore? No to je noční můra. XD)
Ran Mori - Rachel Moore
Eri Kisaki - Eva Kaden
Wataru Takagi - Harry Wilder
Juzo Megure - Joseph Meguire
Miwako Sato - Simone (Evidentně nená příjmení.)
Mitsuhiko Tsuburaya - Mitch Tennison (Kdyžtak Tennison byl taky Ben10)
Hiroshi Agasa - Hershel Agasa
Sango Yokomizo - Worthington (Ten zas nemá jméno.)
Misao Yamamura - Magnum (Yamamura je nanuk XD)
Ai Haibara - Anita Hailey
Kazuha Toyama - Kirshten Thomas (Není Kirshten náhodou německý jméno?)

Tak to je asi všechno, co jsem našla. Někde nechali příjmení, ale teda....fuuuuhaaaaa....

Jo a taky jsem viděla tohle:

Jo a taky jsem viděla tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


1. Wtf?! Ten člověk evidentně neviděl ani pět minut z Detectiva Conan, že se ptá na tohle. Navíc hlavní postava Detektiva Conana je logicky asi Detective Conan, ne?

2. Všechno někdy skončí, ale doufám, že než to zkončí, tak Shinichi už bude jen Shinichi a Ran se všechno dozví.

3. Doufám, že ne. Ale zas tak nepravděpodobné to není. A jestli jo, tak čistě platonicky.

4. Další, kdo neviděl ani první díl. Podívej se na první a duhý díl a uvidíš.

Tak to je pro tuto kapču vše. Ohayo!

Problémy otaku aneb jak si neztrhat nervyKde žijí příběhy. Začni objevovat