Ahojte. Objevila jsem tuhle skvělou knížku a řekla jsem si, že vám jí ukážu. Pokud jste yahoista/tka a nebo fujoshi či případně fudanshi a chtěli byste si přečíst nějaké BL v češtině, tak toto je něco přímo pro vás!
Jmenuje se to SRDCERVÁČI a v češtině jsou dva díly.
Nepovedlo se mi to zjistit úplně přesně, ale mělo by to mít minimálně ještě jeden díl, který ale není ještě přeložený do češtiny. Ale měl by letos vyjít! A takhle nějak bude vypadat obálka.
Jo a taky jsem k tomu našla i tyto supr čupr omalovánky, ale nevím, jestli jdou sehnat v Česku.
Ty dva díly jsem měla přečtené během dne, ale stojí to za to. Není to sice manga, ale je to komiks. Čte se to tedy jako normální knížka - zepředu a zleva do prava.A pokud chcete můj názor (nechcete, ale to je fuk 😁) tak je to naprosto geniální! Je to vtipný a taky romantický a nepostrádá to ani drama. Když jsem to četla musela jsem se prostě celou dobu usmívat, jak trotl.
Poukazuje to na krásu a nevinnost lásky a jejího průběhu (Někdy to tak nefunguje, ake tady zrovna ano). Detailnější a odbornější recenze najdete na internetu (Ne! Vážně? To by mě nenapadlo! 😁).
Pokud vás knížky zaujaly, tak je stoprocentně doporučuju. Tedy....jedna stojí okolo 200 kč, ale vážně za tu cenu to stojí!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤~Tak zatím ohayo!~❤
ČTEŠ
Problémy otaku aneb jak si neztrhat nervy
RandomAhojte...no název asi mluví za vše...😁 Ale spíš tady budu dávat nějaké svoje příhody, obrázky atd. Za 150 follow