NARUTO
Naruto Uzumaki - Naruto je nejspíš vytvořené z Naru to, což znamená Pokud jde o... A Uzumaki znamená vířit se. (Takže pokud jde o víření listí...😏😏😏....v Listové vesnici.....😏😏😏😂)Sakura Haruno - Sakura je jméno japonského národního třešňového stromu. (Plody se nejí.) A haru znamená jaro.
Yamanaka Ino - Yama znamená hora. A inu je pes.
Hanabi Hyuga - Hanabi znamená ohňostroj.
Himawari Uzumaki - Hinawari je slunčnice.
Akatsuki - Aka znamená červenou barvu a tsuki je měsíc. (Zajímavé je, že tam mají červené mraky a ne měsíčky. ⬇😂😂😂)
BNHAMidoriya Izuku - Midori znamená zelenou barvu.
Bakugou Katsuki - Baku jsem našla, že znamená LOL nebo noční jazyk, ale upřímně nemám tušení, co znamená to druhé. Jestli to někdo ví, tak mi to klidně můžete napsat do komentů. (A pak je tu ještě slovo Bakemono - příšera - ale to je jenom podobné.) A Katsuki jsem nenašla, ale mám pocit, že to katsu znamená výhra nebo tak něco. (Kata znamená vyhrál jsem.)
Todoroki Shouto - Todoro má být něco blátivého a shoto je kaligrafie. (Tak nevím, asi někdo kreslí kaligrafii klacíkem do bláta. 🙆😹)
Kirishima Eijiro - Kiri je mlha, shi je město a shima je ostrov. Eiji znamená Abeceda.
Kaminari Denki - Kaminari znamená blesk. Denki je elektřina. (Líbí se mi, jak dokáže přejít z tohohle:
na tohle:
ČTEŠ
Problémy otaku aneb jak si neztrhat nervy
CasualeAhojte...no název asi mluví za vše...😁 Ale spíš tady budu dávat nějaké svoje příhody, obrázky atd. Za 150 follow