1. Ayumi unesli/svázali pětkrát, Haibaru šestkrát a Ran třináctkrát. Conana osmkrát (aspoň myslím).
2. Výškový rozdíl je v tomto Anime prapodivný. Conan má mít 95 cm, což je vážně divné, jelikož průměrné šestileté dítě, které tam představuje, má mít 115 cm. (Můj rok starej brácha má 80 cm.) A navíc Ran má 160 cm a v porovnání s ní...noooo....podívejte se sami:
Pěkné schéma jsem vám nakreslila, ne? Prostě ta výška, jakou by měl mít se neshoduje, protože ho má Ran vždycky pod pas, ačkoli má být nad pasem, jak můžete vidět na obrázcích. (Ten růžovej obrázek je tam jen z toho důvodu, že jsem nechtěla aby tam bylo prázdné místo.)
3. Hattori má vyřešeno přes 1200 případů, nicméně se počítá i hledání ztracených koček apod., když byl dítě.
Shinichi jich má vyřešených přes 800. Z toho 60+- jich vyřešil jako Shinichi a zbytek jako Conan. Kočky nepočítáme.4. Shinichi hraje na housle, protože na ně hrál Sherlock Holmes. Conan je na zpěv příšerný, ale jeho dabérka, je zpěvačka. Musí být těžké pro zpěváka předstírat, že neumí zpívat.
5. Shinichi si jméno vymyslel podle Arhura Conana Doyla, autora Sherloka Holmese a Edogawy Ranpa, což byl japonský spisovatel, který psal detektivní příběhy. Viděl totiž knihy s těmito jmény v tátově knihovně/pracovně. (Tak asi víme, čím se Yusaku Kudo inspiroval.)
6.Rodina Kudo je velice známá. Yusaku Kudo je známý spisovatel, Yukiko Kudo byla slavná herečka a Shinichi je Velký detektiv východu.
(Hattori je Velký detektiv západu.) (To já jsem maximálně tak detektiv záchodu XD.)7. Shinichi se s Ran zná od čtyř let. Ve čtyřech se do ní zamiloval. Že jsou ti dva do sebe zabouchnutí, jsme zjistili hned v první epizodě, ale dohromady se dali až po 900+ epizodách.
8. Celé anime má teměř 1000 epizod. (Aktuálně 992.) Jeden rok má 365 dní, což znamená, že Shinichi je v těle malého kluka zaseknutý už takové cca 2 roky a 7 měsíců. Když vezmeme v potaz, že ne každý den se něco děje (jakože dny kdy se nic neděje = nejsou žádné případy, nevidíme. Protože, kdyby se mělo každý den něco dít, tak je to jednak divné a druhak by byli vyšťavení, tak předpokládám, že ne každý den se něco děje. Snad to chápete.) tak nám to dává tak 3 Roky. Plus ještě kolikrát se tam střídal sníh se scénami, kdy pálilo slunce. To by nám těch roků dávalo ještě víc. Jak dlouho je tedy Shinichi Conanem? Hodně dlouho. Bůh ví. Ale my ne....bohužel.
Děkuji za přečtení! Ohayo!
ČTEŠ
Problémy otaku aneb jak si neztrhat nervy
AléatoireAhojte...no název asi mluví za vše...😁 Ale spíš tady budu dávat nějaké svoje příhody, obrázky atd. Za 150 follow