20. Kapitola - Koniec!

31 4 0
                                    

Tak......Keď prišli ku nám moji krstný, predstavila som im všetkých aj môjho frajera. Všetci sa rozhodli bývať na tejto chate. A keď skončí zimná sezóna, pôjdeme domov. A o rok sa tu stretneme znova........

*O 2 roky neskôr*

Asi sa pýtate ako je to všetko, čo sa zmenilo atď. No. Kde začať? Zo Samom som stále spolu. O to sa nebojte. Bývame v Přahe. (nápsano for fun) Chodím na strednú školu. Ano ešte stále. A asi sa pýtate ako to je s ostatnými. Dejzr..S dejzrom sme sa asi raz stretly ale to som mu dala cez hubu. A išli ďalej. Erůrek? Ona....Snažila som sa jej to vysvetliť no bola Botmanom omámená. Takže som to nezmenila. Ani sa tak nebavíme. Len som ich raz videla ako stály u vchodových dverí do nášho domu. Ano bývame v dome. No..Tedaa.....Ja, Samo a MaTTem. Neskôršie sa tu prisťahuje aj Vita a Dejzr. Len to potrvá. Končia strednú školu. Matyáš? Ten kamoš? Jop. Ten si našiel frajerku. Vraj že býva dakde na Slovensku. Asi mu tam bolo lepšie. Jakub, stále sa kamaráti s Dejzrom, aj keď sa mi ospravedlňoval nedá sa to len tak odpustiť. A klára? Natáča na ytbe. To je samozrejmé. Má frajera. Teda, tak mi to hovoril Samko. Teraz sedíme v objatí zo Samkom a pozeráme telku.................... 

*KONIEC*

Ľudia. Ďakujem všetkým čo túto knihu prečítali až do tohto konca. Ďakujem že ste si vlastne užívali túto knihu, že ste si predstavovali ako to všetko bolo a je. Tak. Dúfam že sa vám kniha páčila. Ahoj! 

Vaša Kiwi

(253 slov)

Som predsa len duch!Where stories live. Discover now