Bojovala som no skôr trénovala s Matyášom. Ale prečo? Potom som tam niekde stretla Matyáša. (Ano ďalšieho. Erůrek vie koho myslím.) A potom som videla ako.....zachraňujem svet. Znovu sa mi prebliklo pred očami. Cítila som že ma niekto drží za ruky. Opatrne som sa kukla že kto. No jasné. Samo a Jake. Trošku som sa tak pohla a oni ma pustili. Sadla som si. "Chlapci nechcete ísť dole?" "Tak akože hej no." Zišli sme dole. Zobrala som si z vody knihu a pero a išli do chaty. "Jak bylo?" Opýtal sa môj brat Matyáš. "Čudne." "Proč?" "tak videla som akoby budúcnosť. Že stretneme dakde Matyáša-" "Dalšího?" "Ne tvl teba." Zasmiala som sa. "Jasné že iného. Ja som bola doňho. Aj..." "Heleme se kdo se nám tady zamiloval." Povedal Domino. Zobrala som vodu do ruky. "Chceš byť mokrý?" "N-nee." "Tak prestaň." povedala som a zasmiala sa. "No. Proste. Najprv som tam s tebou strénovala, potom som tam stretla ďašieho Matyáša a potom zachraňovala svet." "To je moc divný." "Jo no." Niekto nám zaťukal na dvere. otvorila som. "Dobrej. Matyáš Mokrej. Hledám tydle dvě holčiny. Nevíte kde jsou?" "No vidíš ich pred sebou. A čus Matyáši." "Cože?" "Jop." "Nazdááár. Holkyy." Objali sme sa. "Nazdááár." Povedala Nelka (Vajglovkyně. Sama to chcela aby som ju tak volala ok?) "Č-čau." Povedala som. Odstúpila som od neho. Musela som sa oprieť. "Udělal jsem něco?" Opýtal sa ma Matyáš. "Ty? Nič...Len..Musím ísť hore do izby." "Ok?" Vybehla som hore do izby. Objavili sa mi znovu tie čísla. "Sú to súradnice. Ale prečo načo? Musím to zistiť. Musí existovať nejaká miestnosť alebo kniha na nejaké takéto veci. Nechám to teraz tak." Prezliekla som sa a išla dole schodami. Oni sa tam smiali. "V pohodě?" Prišiel ku mne môj brat. "Hej." Falošne som sa usmiala. "Fajn. Poď. Dem ven." "Čo? Načo prečo začo?" Začal sa smiať. "Dem se popřechádzet. Poď." Kývla som hlavou.
****************
"Co se děje?" "Tak....Kde mám začať....Ono....asi dvaja kluci sou do mňa.....heh..." "A jaký?" "Samo...A Jake....Heh." "To si děláš...." "Jo...a ku tomu ešte nejaké súradnice ktoré nwm ku čomu patria a-" "Počkat počkat. Souřadnice? Jaký?" "No....." Povedala som mu tie čísla. "to je divný. A ješte tá tvoje budoucnost." "Jo no." "No na 100 pro to je spojené. A ne nejsou jen dva co jsou do tebe ale tři." "WTF? kto je ten tretí?" "Hádej." "Buď vita alebo domino." "Domino." "Čože? Fakt?" "Jo." "O bože...."
*POKRAČOVANIE NABUDÚCE!!!*
Hej sry guys ale ja vôbec teraz nemám nápad ako to má pokračovať. XDD
Vaša Sandra
(415 slov)
YOU ARE READING
Som predsa len duch!
Action19 ročná Vivien stretne raz chlapca. (Samuel William Miščík.) Lenže nevie o tom čo sa mu stalo a ako zomrel...Nájdu nejaký liek na to aby bol živý? Bude s ním chodiť alebo budu len naj kamoši? Dozvieš sa v knihe.