17. Kapitola - s kým chodím?

21 0 0
                                    

"Dobrý. 1 krát niečo ostré a čaj poprosím." "Dobre. Hneď to bude." "Ďakujem." Povedala som a usmiala sa.  "Páči sa." Povedal. "Ďakujem." Povedala som a zobrala si to. Trochu som si ponadávala. Dala som do seba Rum a potom čaj. "Můžu si přisednout?" Podľa známeho hlasu to bol Domino. "Hej." Povedala som a sadla si ďalej. "To byl..." "Bogyn." "Áha. Pěkná facka." "Diki." Povedala som a usmiala sa. "Hele. Necheš jít dneska jak včera okolo tý 3 ven?" "Hej. V pohode." Usmiala som sa. Pozerali sme si do očí. Dala som mu pusu na líco. Vstala som a dávala si rukavice. "Vidíme sa o 3 v noci vonku." Povedala som a dala si na seba prilbu. Išla som sa ďalej lyžovať. 

*PO LYŽOVANÍ*

Otvorila som dvere a cítila vôňu Bryndzových halušiek. "Kto kuchtí Bryndzové halušky?" Opýtala som sa. "Samo." Povedal Vita. "Aha. Ja som nevedela že Samo vie variť." "Tak teď to už víš." Povedal Vita. Oproti mne išiel Domino. Zastavil sa. Znovu sme si pozerali do očí. "J-ja idem sa prezliecť. Hneď som naspäť." Povedala som a išla hore schodami. Prezliekla som sa a sadla si na posteľ. Oprela si hlavu o stenu a zavrela oči. Niekto zaťukal na dvere. "Ďalej." Povedala som a sadla si do tureckého sedu. "Můžu?" "Jasné." Sadol si ku mne. "Vivien....Já nevím jak ti to mám říct. Ale já tě-" Dala som mu pusu. Začali sme sa bozkávať. Pritiahol si ma bližšie. Odtiahla som sa. "Dominik Tuček. Aj ja ťa milujem." Povedala som a usmiala sa. Dal mi poslednú pusu. Napadlo ma jedno miesto. "Poď." Chytila som ho za ruku. Otvorila som oknové dvere. Pred okno som dala vodu. "Veríš mi." Opýtala som sa. Kývol s hlavou. "Dobre..." Išli sme na vodový koberec. "Pevne stoj." Povedala som. Za Dominikom som zavrela dvere. Išli sme na jedno miesto ktoré som milovala. Skočila som do snehu. Aj Domino. "To je...Nádherní." Usmiala som sa. "Jak ty..." Povedal Domino. Chytila som ho za ruku. Dala mu pusu. Prechádzali sme sa.

*KEĎ PRIŠLI DOMOV*

Otvorila som oknové dvere a vošli sme do vnútra. Išli sme dole schodami. "Kde ste boli?" Opýtal sa ma Samo. "Prechádzať sa." "Aleeee. Tady sou naše dvě hrdličky." Povedal Maty. "Wait...Ty si nás videl?" "Jasně že jo." "Aha" MaTTem sa trochu uchechtl. "Kedy máte najbližšie v pláne natáčať video?" "To bude asi mc. A zítra." Povedal Domino. "Oke." Povedala som a usmiala sa.  Išli sme ku stolu. Najedli sa a robili hovadiny. Začali sme hrať Twister. Domino a Vita išli do polohy ehm ehm...Však viete. Začali sme sa rehotať. "Přestanteeee." Povedal Vitaa. "Vivien poď zatočit. Samo se k nám připojí." Povedal a uškeril sa. "Okej." Povedala som. Zatočila som. "Pravá ruka na žltú." To bolo pod Dejzrom a Vitom.  Musela som si to odfotiť a dať to na storku. "Srry láska ale ja musela." Povedala som. Zasmiala som sa. "Cos udělala?" Vita spadol. Aj Domino. Hodila som sa do rehotu s Matyášmi. Domino išiel ku mne. "Neneneneene." Povedala som. "Ale jo." Povedal. Hodil ma na gaučovku. Začal ma štekliť. "Dominoooo!" Povedala som. "Za to že si to postla." "Ale ja som musela." "Tak pokračujeme dále." Povedal a šteklil ma ďalej. Zobrala som vodu a vyliala to naňho. "Hej!" povedal. "Srry. Nevedela som sa nadýchnuť." povedala som. Chcel sa načiahnuť ku mne. Dala som medzi nás bariéru. Išla som hore schodami. Keď som bola hore, dala som ju dole. "Počkej až tě chytím!" Zakričal. "Tak si ma chyť." Povedala som. 

*POKRAČOVANIE NABUDÚCE!!!*

Srry že je kratšia kapitola

Vaša Sandra

(582 slov)

Som predsa len duch!Where stories live. Discover now