TANITIM

657 41 46
                                    

Namjoon daha çok küçükken insanlar tarafından hep dışlanan ve sevilmeyen biri olmuştu ama onu çok seven ve hep bir alfa olacağına inandığı bir hyungu vardı. Lakin hiç beklemediği bir şey olmuştu, Yoongi bir omega o ise bir alfa olmuştu.

Evet, belki çok normal bir şeydi ama Namjoon hep korkak biri olmuştu ve hep hyung'unun onun alfası olacağını düşünmüştü. Şimdi ne yapacaktı? Hep onu koruyan hyung'u olmuştu, ona fazlasıyla bağlıydı ve şimdi ne yapması gerekiyordu? Eğer Yoongi'ye bunları anlatırsa ondan iğrenir miydi? Namjoon bunları düşünürken Yoongi ise hiçbirini umursamıyordu.

Namjoon hep Yoongi den daha iri, daha kalıplı bir vücuda sahipti. Zaten Namjoon'un alfa olması beklenen bir şeydi. Yoongi, Namjoon'dan yaşca büyük olduğu için ondan önce öğrenmişti omega olduğunu. Namjoon ise alfa olduğunu daha yeni öğrenmişti ve hyung'u ona daha söylememişti bile omega olduğunu.

Yoongi korkuyordu onun da bir omega çıkabilme olasılığından çünkü Namjoon dışında herkesin bildiği bir gerçek vardı ki o da Yoongi nin Namjoon'a yılardır aşık olduğuydu. Namjoon kırgın hissediyordu kalbi çok kırılmıştı sevdiği ve onu hep koruyacak olduğunu düşündüğü adam onu koruyabilir miydi şimdi?  Namjoon bir alfaydı, kendini korumalıydı, sert olmalıydı ama fazlasıyla duygusaldı. Çoğu alfa gibi maskülen, sert olmak zorunda mıydı? Büyük ihtimalle ondan beklenen şey buydu. Bir omegayla evlenmeliydi, tıpkı ailesinin istediği gibi. Kim klanına ve ailesi'ne bunu borçluydu çünkü. En azından öyle düşünüyordu ailesi ve klanın geleceği için.

Y: Namjoon iyi misin?

N: Değilim hyung... Değilim...

Y:Hadi ama Joon bu kadar korkak olma artık. Tek alfa sen değilsin ya?

Namjoon biraz düşündü ve aşık olduğu adam sırf üzülmesin diye o korktuğu cevabı verdi.

N: Peki hyung...

Bunu zevke yazıyorum sorgulamayın. Beynim ne isterse onu yazacağım. Zaten okunmasını beklemiyorum. Psikolojim ne kadar normal diye merak ettiğim için yazacağım bunu.

Smut yazmayı beceremeye bilirim ama yazıcam yine de belki güzel olmaz ama baya smut olan sahne istiyorum.

Merak ettiğiniz bir soru olursa sorun benim hakkımda ya da fic hakında farketmez.

Başka biri böyle bir şey yaptımı bilmiyorum ama benim hikayem bok yoluna gidicek bir hikaye. Her an ne olacağı belli olmayan bir fic yani. Sakın sorgulamayın ya da sorgulayın.
                                     
                                               - Koa

Not; ne zaman bölüm atarım bilmiyorum.

Not; ne zaman bölüm atarım bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hostage || namgi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin