Namjoon'un Ağızından.
O kadar heyecanlıydım ki resmen bütün gece uyuyamamıştım ama biraz zorlamayla birlikte gece dört de uyumuş'dum daha doğrusu bayılmıştım çünkü ne yapiyim uyumayı seven bir insandım hata tapan ah o güzel uyku ah benim Yoonum o da çok sever uyumayı ne güzel uyuyur bazen alıp elimde salayasım geliyor seni ah yoon sen napıyor sun bana benim tatlı bebeğim.
Neyse şimdi pilanı bir gözden geçirip sonra hazırlanmalıyım çünkü benim tatlı bebeğimi bekletmemeliyim.
Pilanı son bir kez gözden geçirip hazırlanmaya başladım hemen banyoya girip ılık bir duş aldım duş tan çıkar çıkmaz dişlerimi fırçalayıp banyodan çıkcaktım'ki bir daha dişlerimi fırçalama ya karar verdim manyak gibi sürekli fırçalıyor dum ama biricik bebeğimi görünce ikinci kez fırçalayasım geliyordu napiyim ya kokuyorsa sonra yoon um benden nefret ederdi hayır bunu göze alamazdım o kadar hırslanmıştımki kendimi kaybedip sanki yarınım yokmuş gibi dişlerimi fırçalamaya başladım bir değil iki değil üç hiç değil yedinci kez dişlerimi fırçalarken kapının önünden gelen gülme sesiyle birlikte hemen o yöne doğru döndüm evet rezil olmuştum benim biricik yoon um bana gülüyordu hata ona dönünce gülmesi ikiye katlanıp kahkaha atmaya başlamıştı hata o kadar gülmüştü ki karnını bile tutmaya başlamıştı ah cidenmi neden ben tam bir maldım o da yetmezmiş gibi birde yarı çıplak tım belimde sadece beyaz bir banyo havlusu vardı gerçekten sikik bir şansım vardı.
N: Neden gülüyorsun be komikmi hayır yani komik olan bir şey yok neye gülüyorsun ha çıplak olmama mı yoksa diş fırçalama mı hangisi cevap ver.
Ah neden böyle konuşmuştum ki yok benden alfa falan olmaz yani böyle alfa olsa ben neden görmedim bu zamana kadar alfa'lar hep serti noldu amına koyayım banamı denk gelmedi zaten bendeki bu şansla benim yaşamam mucize tanrı biliyorki ben ona inanmıyorum lanet olsun neden duva edecek bir tanrıya bile sahip değilim.
Acizli mi bir kenara bırakıp göüslerimi kapatmaya karar verdim ah başka derdim yokmuş gibi bir de şimdi utanıyordum ah mükemmel bir de kızarmaya başladım gerçekten mi zaten daha deminki azımdaki macun'la konuşma çabam da aklıma geldi de evet artık sadece kızarmamıştım artık morarmaya da başlamıştım tam bir fiyasko.
Y: Zaten dişlerini sürekli fırçalıyor sun namu neden bu kadar fazla fırçalıyorsun.
N: Bilmem ki... Galiba pisler hyung.
Y: Seninkiler mi ha buna gerçekten güldüm manyak gibi sürekli dişlerini fırçalıyor sun Namjoon.
N: Yani temizlermi...
Y: Namjoon saçmalama da giyin.
N: Ama hyung...
Y: Temizler Namjoon temizler oldumu.
N: Of tamam hyung ya kızma ya.
Yoongi hyung bana doğrumu geliyor ay üstüm çıplak ay acaba beğenecek mi kesin beğenir sonuç olarak ben bir alfayım her omega beni beğenir ah aptal Namjoon o bir alfa ne omegası neyse benim hyung um beni beğenir umarım.
Siktir şimdide göüsümün üstünde ellerini gezdiriyor siktir o gerçekten napıyor neden vücudumu eliyor.
Y: Namjoon senin vücut un hep bu kadar kaslımıy'dı.
Bana'mı diyor o ah tabi bana diyor başka kime dicek ha zaten benden başka da biri yok kalp krizi geçiricem galiba gerçekten bana diyor.
N: Evet hyung neden beğenmedin'mi.
Y: Yok şey yani beğendim güzel...
Bana diyor dimi bana bana baya bana diyor ay şuracıkta bayılcam gerçekten bana diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostage || namgi
Fanfiction"Korkuyorum herkesten... Bazen omega olmak istiyorum. O zaman beni koruyan bir alfam olur... Bu mümkün mü hyung?" "Korkma, ben hep yanında olacağım. Hyung'un hep yanında."