Smut var rahatsız olacaklar varsa niye okuyorsun zaten amk siktir git başka bir şey oku.
Yorum yapın!! Diğer türlü bölüm atasım gelmiyor ama yb demeyi biliyorsunuz hayalet okuyucu olmayın oy ve yorum atın amk.
"Namjoon ani gelen zevkle zaten çoktan hafif bir şekilde sertleşmeye başlayan erkekliği'ne indirmişti bakışlarını sonrada Yoongi ye bakıp ne yaptığını sorgulayan bakışlar atmaya başlamıştı."
~~~~~~
Yoongi ne yapdığı konusunda en ufak bir fikri bile yoktu "lanet olsun şuan gerçekten Namjoon'un sikinimi okşuyorum siktir" Yoongi ney yaptığını bilmez bir şekilde Namjoon'un penisini okşariken aslında buna sebep olan şeyin Yoongi nin yaklaşan kızgınlığı olduğundan bi haberdi.
Yoongi zaten bu yüzden ayda mutlaka bir hafta evden ayrılıp kendine ahit olan ve kızgınlığı geldiği zaman gittiği hususi evine giderdi ama bu sefer bir farklılık yapıp Namjoon la bir hafta önceden bir tatile çıkma kararı almıştı ama izlediği bu film ona hiç yardımcı olmuyordu zaten yakın olan kızgınlığı şuan tetiklenmişti ve Yoongi hiç iyi değildi.
Yoongi deliğinde hisetiği ıslaklıkla birlikte kızışmaya başladığını farketmişti ama bu farkındalık hiç iyi bir farkındalık değildi çünkü içinde yanan arzu ve şehvet ona hiç yardımcı olmuyordu.
Yoongi nin minik pembe deliği deli gibi yanıyor penisi sızlıyor ve de penisi de sızdırıyordu.
Yoongi nin beyni hiç onun istediğini yapmıyor tam tersi oluyordu ordan gitmeye çalışıyordu ama gitmek yerine az önce kaldığı yerden kalkıp ona en cazip gelen yere oturdu yani Namjoon un kucağına bir anda şişmiş olan erkekliğin üstüne bırakmıştı kendini.
Namjoon derince bir inleme sunmuştu omegasına omega tatmin olmuş bir şekilde sırıtmıştı sonra daha büyük inlemeler hedeflemiş olduğu inlemeler'i almak için çaba sarf etmeye başlamak için ilk zaten çok kısa olan şortunu çıkarıp raskele bir kenara fırlatdıktan sonra kalkdığı kucağa geri oturarak eski yerini almıştı.
Oturur oturmaz kalçalarının arasında o koca erkekliği hissetmişti derin bir inleme sunmuştu alfasına alfa tatmin olduğunu belirten bir yüz ifadesi ile bakıyordu omega ya omeganın kalçalarını elleriyle iki yana ayırmış ve tam penisinin üstüne getirmişti ve omeganın sürtünmesine yardım etmek için elleri ile bir ileri bir geri hareket ettiriyordu.
Namjoon'un yavaşça omegasının minik pembe deliğinin içime bir parmağını sokup minik pembe deliğini biraz olsun genişletmeye çalışıyordu.
Yoongi ani gelen o hisle alfasına minik bir inleme sunmuştu alfa tatmin olmuş bir şekilde ikinci parmağını da sokmuş ve ardından üçüncüyü de sokarak devam ediyordu.
Bir süre devam eden inlemeler arasında adete birbirlerini yercesine öpüşüyordular.
Alfa yavaşça omeganın içinden parmaklarını çıkardı.
Yoongi hisetiği boşlukla huzursuz olduğunu beli edercesine mırıldanarak yavaşça Namjoon'a sürtünmüştü.
Namjoon omeganın sürtünmesi karşısında daha fazla dayanamayıp yavaşça içine girdi. Omega hisetiği dolulukla derin bir inleme sunmuştu alfasına. Namjoon ola bildiğine yavaş ve dikkatli hareket ediyordu omeganın canının yanmaması için.
N: Sakin ol hyung birazdan geçicek ve zevk almaya başlayacaksın sadece biraz sabırlı ol.
Y: Ahh... geç-miyor ah-ımm~ daha çok acı-yor Joonie~~
N: Lütfen sakinleş ahh ve rahatla çünkü penisimi biraz daha ı-mm~ sıkmaya devam edersen kopacak sakinleş ki hareket edebileyim Yoon~~
Y: Ahh o kadar kolay değil ımmm~ seni orospu çocuğu!
N: Ahh hyung tamam lütfen sakinleş yoksa koparacaksın ımmm~
Namjoon omeganın daha fazla acı çekmesini istemediği için hareketlerini hızlandırıp hızlı hızlı içine girip çıkmaya başlamıştı.
Yoongi delirmişcesin yoğun bir zevk alıyordu ve kendine büyük erkekliğe ittiriyodu.
Y: Ahhh Joon daha hızlı ımmm~
Namjoon olabildiğince hızlı hareket ediyor ve bir yandan omeganın hassas noktasını arıyordu.
Yoongi derin bir inleme ile kendini daha çok Namjoon'a ittiriyodu.
N: "Sırıtarak" Buldum.
Y: Joonie oraya ahh oraya daha ımm~ hızlı lütfen.
Namjoon omegasını daha çok bekletmeden daha hızlı aynı noktaya vuruşlar yapmaya başladı. Bir süre sonra Namjoon artık dayanamamaya başlamıştı gerçi Yoongi de aynı durumdaydı.
Y: Ahhh geliyorum ımmm~
N: Imm~ gel benimle birlikte gel hyung.
Derin inleyişler arasında Namjoon'un Yoongi'nin içine Yoongi de Namjoon'un karnına gelmişti.
Nasıl oldu? Bilmiyorum ama oldu gibi.
Uzun zaman sonra ilk kez yazdım ve galiba bu kadar zaman sorna hem bir bölüm yazıp hemde smut yazmak zormuş...
Beğendiniz mi? Bilmiyorum ama bence iyi oldu gibi.
Yazım yanlışları var ve noktalama işaretleri de yok biliyorum eğer çok rahatsız oluyorsanız okumayın. Düzeltmeye çalışıldı ama bu seferde sanki başkası yazmış gibi oldu o yüzden düzeltmeyi düşünmüyorum doğru yada yanlış okuyan böyle okusun.
-Koa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostage || namgi
Fanfiction"Korkuyorum herkesten... Bazen omega olmak istiyorum. O zaman beni koruyan bir alfam olur... Bu mümkün mü hyung?" "Korkma, ben hep yanında olacağım. Hyung'un hep yanında."