3.Bölüm

267 27 65
                                    

N: Şey hyung söylemesem şimdilik.

Yoongi itiraz etmeden kabul etmişti dediği gibi bugün hiç kusmaya niyeti yoktu namjoon susmasın'a küçük bir minnettar olmuşluk'la bir likte konuştu.

Y: Peki sen nasıl istersen öyle olsun nam nam ama sonra alırım o alfa nın ismini ona göre joon biz de burda boşuna durmuyoruz bir konuşalım bakalım ne bok'muş şu alfa bozuntusu.

Sona doğru dudakları hafifçe kıvrılmış ve dilini dişlerinin üzerinde gezdirmişdi (Burda piç sırıtışı yapıyor işte).

Namjoon Yoongi'yi çok seksi bulmuştu ama hafif kıkırdama'ları kulaklarını doldurmaya başlayınca Namjoon korkmaya başlamıştı "ya alfama bir şey yaparsa ben naparım" Namjoon bunları aklından geçirirken bir şey farketmişti "aptal Namjoon kendine zarar veremez ya" kendi kendini sorgulayıp cevaplar ken derin bir nefes aldı "ne kadar aptalım ben beynimi sikiyim" dedi kendi kendine.

Y: Namjoon.

N: Efendim Yoongi hyung?

Y: Şey ben sıkıldım ya.
(😬 Böyle bakıyor işte)

N: Tamam hyung sıkıldıysan bir şey söyle onu yapalım.

"Hyung fazla sıkılmazdı şimdi nerden çıktı bu sıkılma ay yoksa ay ay yoksa hyung bana aşık mı" sonra Namjoon ne kadar saçma düşündüğünü fark etmişti "hyung bana aşık ha ben omega olsam bile o ban bakmazsın o sadece beni koruyor her zaman ki gibi" Namjoon'un kalbi yine kırılmıştı hyung u ona asla o gözle bakmazdı sonra aklından şunu geçirdi "o küçük bamyasını'da içime sokmazdı hem" bunu derken aptal gibi kıkırdamıştı.

Y: Hey aptal ayı sen neye gülüyorsun.

N: Hiç hyung hadi nereye gidelim onu söyle sen.

Y: Immm peki düşünüyorum birazcık.

Yoongi Namjoon'u sikik insanların kaynadığı bir yere götürmek istemiyordu yanlız kalmak istiyordu alfasıyla zaten yakında kızgınlığ'a gireicekti ve ev den üç gün uzak kalmak zorunda kalacaktı birde ona sürekli bakan omega'lar vardı zaten bu durum onu fazlasıyla rahatsız ediyordu birde şimdi onu oraya canlı bomba olarak götürmek doğru değil di omega için.

Yoongi nin aklına mükemmel bir fikir gelmişti geçen yıl çok gereksiz yere aldıkalrı ortak olan dağa evlerine gideceklerdi orda bir gece geçirip geri döneriz diye düşündü Yoongi "acaba Namjoon kabul eder'mi ah tabiki kabul edicek yoksa ona feromonlarımla işkence ederim" Yoongi ye bu fikir iki saniye falan mantıklı gelmişti ama sonra tabi hemen vaz geçti " aptalsın yoon aptal sen daha omega oldunu söyleyememişsin bir de işkencemi edicek sin sen gerçekten aptalsın" Yoongi her şeyi boş verdi ve konuşmaya başladı.

Y: Nam Nam birlikte bir gün geçirmeye ne dersin.

Namjoon mutluluk tan kalp krizi geçircekti nerdeyse yada heycandan yada belki de utanmıştı Namjoon anında bütün duygularını kaybedecek bir düşünce geçirdi aklından "of dğerleri de gelecek mi acaba siktir bir boktan da eksik kalsınlar ama yine de yoon'a sormalıyım bir anda kabul edemem çok dikkat çeker hem" hyung unun anlamasını istemezdi.

Y: Namjoon zarf kadar beklemiycem dimi.

N: Peki ya diğerleri hyung onlar gelmese sorun çıkar dimi ben haber veririm hyung.

Namjoon nefesini düzelti ve ola bilir miş gibi gitdikce daha çok soğuklaşan sesiyle konuştu sona doğru bıkkın bir iç çekmişti.

Y: Çıkarsa çıksın sürekli dip dibe yiz ve artık biraz ayrılalım onlardan hem sürekli sorun çıkarıyorlar biliyorsun en son onlar kaybolmuştu.

Hostage || namgi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin