5.Bölüm

217 26 62
                                    

~~
N: AAAAAAAAAAA!!!!!!!

Onu utandırdım mı yoksa tabi ya çocuğun penisine bakıyorum dakikalar dır ah yoon kendinin kine o kadar baktın mı acaba aptal herif.
~~

Y: Şey üzgünüm ben.

N: Ne üzgünüm'ü hyung bütün top tüfe mi gördün!!!

Y: Biraz sakin ol Namjoon-sih sadece şeyin işte... Hem sende olan bendede var.

N: Eğer bu bir saattir penisime baktığın gerçeğini değiştiriyorsa evet sende de var ve sen benim küçük Nam Nam'ıma görmemiş gibi bakıyorsun Yoon.

Y: Haha başkasını kini görmeyen kendinin kini küçük sanarmış.

Namjoon bu cümleden sonra kendini kaybetmişti o kadar çok gülmüştü ki neye güldüğünü unutuyor'du as kalsın.

N: Ah hyung bana küçük bamyanı anlatmak zorunda değildin.

Yoongi sinirle Namjoon un üstüne yürümeye başlamıştı ve ona göre hiç kırıcı olmayan o sözleri sarf etmişti canından çok sevdiği Nam Nam'ına.

Y: Ha Ha Ha ne kadar komik daha düne kadar bir alfa'yı içimde istiyorum diyen biri için Joon ha çok komiksin o çok sevdiğin ve adını bile söyleyemediğin sevgili alfa'nın siki ya seninkinden küçük olursa ve senin içini dolduram azsa sakın gelip bana seni içimde istiyorum falan deme Namjoon ha berki sen onu sikersin küçük Nam Nam'ınla sen onu tatmin edersin ha küçük alfa bozuntusu.

N: Cümlelerin sadece beni kırma'na yarıyor Yoongi ama belliki amacında bu amacına ulaştın Yoongi peki ya mutlu musun neyse hadi geç olmadan artık çıkalım şu lanet evden bizimkiler bizi görürse peşimiz'e takılırlar sadece yanlız kalmak istiyorum Yoongi sadece yanlız hadi hızlan alım o yüzden.

Yoongi nin canı çok yanmıştı oda biliyordu Namjoon un sadece bağırmaya başlamamasının sebebini Yoonginin sinir hastası olduğunu bilmesiydi ve onun üstüne gitmek sadece ona sinir krizi geçirtir'di Namjoon bunu göze alamaz'dı onun o küçücük bedenini kendine zarar verir bir halde görmek onun sadece canını yakardı o yüzden Namjoon hem kendi hemde Yoongi için susmuştu.
Namjoon böyleydi işte hep insanlara bir şey olmasın yada üzülmesin, kırılmasın, diye çabaladı ve hep sonunda üzülen Namjoon olurdu hep o kırılır'dı Yoongi onu bu yüzden seviyordu ya bu iğrenç dünyada tek güzel şey oydu masumdu, temizdi, iyidi, safdı o bu dünyaya inat çok iyiydi. Yoongi nin Meleğidi o "Kanatsız Meleği"

Y: Namjoon özür dilerim biliyormusun öyle demek istemedim afet beni.

N: Sen özür dilenmesinden ve dilemekten nefret etmezmiy'din hani sence YA ÖZÜR DİLEME YADA ÖZÜR DİLENECEK BİR ŞEY YAPMA'YDI ÇÜNKÜ ÖZÜR DİLEYEN HATA YAPTIĞININ FARKINDADIR NAMJOON EĞER FARKINDAYSA YAPMAMALI NAMJOON bunları diyen sensin Yoongi.

YAZAR.

BUNLAR TAMAMEN BANA AYİT DÜŞÜNCELER VE DOĞRU OLDUKLARINI DÜŞÜNÜYORUM KÜFÜR EDE BİLİRSİNİZ AMA ÖZÜR DİLEMEK HİÇ BİR ŞEYİ DÜZELTMİYOR BUNU BİLMEMİZ GEREK BENCE.

YAZAR BİTTİ.

Y: Hala öyle düşünüyorum ama bunlar doğru olanlar.

N: Neden diliyorsun o zaman ha.

Y: Sinir hastasıyım istemeden oluyor bize yapılan bir şey eğer bize göre yanlışsa çıldırıyoruz napiyim sen rahatsız olmuyorsun ve dilemesem kırılırsın hem bir tek senden diledim zaten başkası umrumda değil.

Esmer adam büyük bir şaşkınlıkla karşısındaki beyaz tenli adamı izliyordu beyaz tenli adamın da ondan aşağı kalır bir yanı yoktu gerçi dediklerini yeni yeni idrak ediyordu kendine küfür ede ede hazırlanmaya gitmişti bir hışımla. Arkasında bıraktığı esmek beden hala şaşkın bir şekilde orda beklerken bir anda hala penisinin açık olduğunu fark etti havaya bir küfür savurarak havlusunu yerden aldı ve hemen beline sardı.

~~~~~~

Y: Namjoon herşeyini aldığına eminmisin.

N: Evet hyung telefonum elimde.

Y: Aptal telefonunu sormuyorum sana kıyafet falan aldın mı yanında mı herşey.

N: Hyung telefonum, şarj ağletim ve kulaklığım yanımda hyung. Daha kaç kere daha sorucaksın acaba.

Y: Namjoon aptalım, malım, salağım, beyinsiz'im, döl israfım sana kıyafet diyorum kıyafet hani baxter sikimizi ve götümüzü kapatan hani pantolon, eşortman alt vücudumuzu kapatıyor gömlek, kazak, tişört üs bedenimizi kapatıyor ayakkabı ayağmıza giyoruz falan hani biliyormusun bunları.

N: Telefonum yanımda hyung!!!

Y: Sikiyim telefonunu tamamı!!! Ne halin varsa gör her seferinde telefonumda telefonum sikicem sen kıyafetsiz kal benden iste ki benimkiler sana olmaz o zaman sakın evde dal daşak geziyim deme Namjoon.

Yoongi arabayı çalıştırmış ve Namjoon un yol boyunca gülüceni bildiği yüzünü sabırsızlıkla bekliyordu ama araba çalışsada Namjoon gülmüyordu Yoongi gerilmeye başlamıştı alındı mı acaba diye düşünüp duruyordu. Çünkü Namjoon çocukluğundan beri ne zaman yola çıksalar bütün bir yol boyunca gülümserdi çünkü araba yolculuklarına bayılırdı Yoongi de bu görüntüye çok bayılırdı bütün bir yol boyunca gülmesi hoşuna giderdi onunla hep yolculuk yapmak isterdi. Elinden gelse onunla sürekli bir yerlere giderdi.

N: Hyung iyiki penisimi gördün ha. Bu kadar beğenceni bilseydim daha önce sana gösterirdim zaten bana söylemen yeterliydi.

Beyaz olan kaşlarını çatmaya başlamışken esmer olan konuşmaya devam etti.

N: Neden sürekli Nam Nam hakkında konuşuyorsun...

Y: Birde ismi var... Namjoon biz sana Nam Nam diyorduk sende gidip sikine mi taktın o ismi...

N: Küçük Namjoon çok saçma geliyordu çünkü küçük değil. Bende adını Nam Nam koydum herkezden bir farkım olsun dimi hyung.

Y: Olmasın Namjoon olmasın... Erkekler neden küçük bilmem ne falan diyorlar biliyormusun sen küçük yada büyük olmasıyla bir alakası yok aptal yada onlara isim koymakla sadece senden küçük diye öyle diyorsun yoksa seninkinin küçük olmadığının farkındayım Namjoon.

N: Hyung beni utandırıyorsun ama.

Y: Kes sesini Namjoon şu konuyu kapatalım sen yolu izlemicekmisin hem.

N: Ah doğru ya beni lafa tutuyorsun yoon.

Lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın yorum atmanız bana yazma isteği veriyor boş yaptığımı düşüne bilirsiniz bana ne amk ama yapmıyorum sadece ayrıntılı bir fic yazmak istiyorum. Bin değil ama 887 kelime yazdım.

Bir sonraki bölümde görüşürüz daha bir iki kişi bile değiliz ama size orman diyesim var mk ormanlarım.

Küçük Nam Nam la kalın.

Hostage || namgi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin