Din perspectiva lui Chun Ae
Reușesc să îmi deschid ochii și mai stau în pat cam 5 minute. După mă dau jos și îmi conectez telefonul la boxa portabilă pentru a asculta muzică în timp ce îmi fac curat în casă. Mi-am luat doar ceva lejer și m-am apucat de curățenie totală chiar fără niciun motiv.
Când e muzică trece totul repede. M-am așezat pe un scaun din bucătărie savurând doza de suc. Telefonul a început să bâzâie ca un nebun făcându-mă să îl deschid.
Chic girls 🌹
_soojin : I-a spuneți fetele mele, unde mergem? E foarte frumos afară așa că nu strică să ne bucuram de asta.
🐣YUNA: Să mergem în Seoul Land. O să ne ducă mama, dar să mergem după-amiază spre seara, până atunci mergem să mâncăm ceva și poate la o sală de jocuri ca să treacă timpul sau karaoke orice.
chun_AEEEEE : Nice ideea. Pai, mă duc sa mă pregătesc, dacă voi sunteți gata puteți veni la mine.Am ușa deschisă.
🐣YUNA: Bine, vom veni imediat. ❤
Am închis telefonul și am fugit în baie pentru a face un dus repede și după mi-am ales ținuta: am optat pentru niște blugi albaștri super deschiși și largi, o maletă alba peste care am luat un hanorac cu un personaj anime și o pereche de Jordan's negri. Mi-am lăsat părul desfăcut și m-am machiat foarte simplu fără nimic complicat.
Am auzit ușa cum s-a deschis și am aruncat o ultimă privire în oglindă ca mai apoi să îmi i-au o geaca și un rucsac mic în care mi-am pus portofelul, castile, încărcătorul și un strugurel.„-Blugi aia îți arată picioarele lungi. Pot să știu de unde îi ai? ” mă întreabă Yuna învârtindu-se în jurul meu.
„-Yuna, blugi ca ăștia găsești în toate magazinele, dar eu nu știu după ce te uiți când mergem la cumpărături. ” spune Soojin râzând și se duce prima spre ușa.
Eu si Yuna o urmăm nu înainte de a închide ușa. Ne-am luat toate la braț și ne-am văzut de drum până am ajuns la un restaurant unde am mâncat și povestit.
„-So, Chun Ae, ai avut iubit sau ai? ”
„-Nu, nu am și nici avut Soojin. Tu? ”
„-Încă nu. ”
„-Aoleu, relații și relații, chiar avem noi femeile nevoie de bărbați? Adică, hellooo. ”
Eu si Soojin ne-am uitat la Yuna îngrijorate fiind confuze de cea ce Yuna tocmai scotea pe gură.
„-Mwo? ” întrebă uitându-se și ea la noi având bețele cu ramen aproape de gură.
„-Nu, cred că e stricată mâncarea. Yuna, ți s-a întâmpat ceva? ”„-Tu și Seungmin nu vă mai înțelegeți? ”
CITEȘTI
⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓
Fanfiction𝙄𝙉 𝘾𝙐𝙍𝙎 𝘿𝙀 𝙀𝘿𝙄𝙏𝘼𝙍𝙀 TWO LOVERS ONE CHOICE - VOL I - I found your love- E greu să fii de altă origine, și mai ales să fii pe cont propriu, fără părinți frați sau surori într-o țară complet diferită de cea în care ai locuit..... TW...