Capitolul 2 - Reîntâlnirea

70 10 9
                                    

Alarma a început să sune din nou, m-am dat jos din pat și am mers spre pătuțul de langa patul meu pentru a vedea ce face micuța mea JiYoo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alarma a început să sune din nou, m-am dat jos din pat și am mers spre pătuțul de langa patul meu pentru a vedea ce face micuța mea JiYoo. Seamănă așa de mult cu el când doarme...

M-am dus încet spre baie și îmi fac o baie lungă, după ce am terminat am mers în bucătărie unde i-am preparat laptele micuței. Între timp mi-am făcut o omletă și un ceai de tei, în sfârșit am reușit și eu să mănânc de acasă micul dejun. Cum am terminat mi-am spălat vasele și am revenit înapoi în cameră. I-am desfăcut ușor fașa, întinzându-se acum făcându-mă să râd, am ridicat-o și am mers spre baie, i-am pus apa în cădiță și am spălat-o.

Am lăsat-o să se joace în apă, între timp adunând hainele murdare băgându-le în mașina de spălat.

-Gata joaca micuță prințesa! spun și o scot din apa înfășurând-o într-un prosop.

Am pornit televizorul și am stat puțin așa în brațe cu ea.

- Compania ENF intră în competiție cu AMERICAN HORECA, ambele au creșteri imense. Însă ENF s-a confruntat cu o scădere zilele acestea din cauza personalului neatenta dar și-a revenit cu ajutorul directoarei companiei și fondatoarea: Park Chun Ae.

Ce îmi place că apar la știri. Am pus-o pe JiYoo pe pat și i-am dat cu o cremă de bebeluși. I-am ales pentru azi o rochiță mov pompoasă și o bentiță cu o floare într-o parte de aceași culoare. I-am dat și ei să mănânce ieșind pe balcon bucurându-mă de această zi minunată.

Azi, cum am liber am decis cu Soojin să ieșim ca fetele. Am dat televizorul pe desene educative care îi plac la nebunie fiicei mele și m-am pregătit și eu. M-am îmbrăcat în ceva elegant dar casual, am ales niste blugi negii skinny, un tricou alb și un sacou roz , dar nu acel timp de roz, un alb-rozaliu, și o pereche de converse all star. Mi-am îndreptat părul și l-am prins într-o coadă, mi-am pus câteva inele, o brățară primită de la Yuna și două lănțișoare. Mi-am pus în geantă tot ce mi-a trebuit și am luat-o pe micuță în brațe. Am închis televizorul și am înhățat o pereche de ochelari de soare random și am ieșit pe ușă.

Am scos dintr-o cameră separată aranjata pentru diferite ustensile căruciorul și am ieșit din apartament sunând-o pe Soojin.

    — Da Chun Ae?

     — Ce faci?

      — Mai nimic. Tu?

      — Eu am ieșit afară la plimbare cu JiYoo și te-am sunat să te întreb dacă îi facem o surpriză la un restaurant recent deschis.

           — Este o idee bună. Așteaptă-mă în parc că vin și eu cat se poate de repede.

             — Bine, ai grija. Paa~

               — Paa!

    M-am așezat pe o bancă trăgând căruțul mai aproape de mine și am privit spre parcul din fața mea. Toți copiii se jucau veseli, însă mie îmi trezea o amintire, mărturisirea sentimentelor lui Sunghoon. Îmi este dor de el,ultima dată când am vorbit cu el a fost acum o lună. Prietenele mi-au spus că poate el ar fi fost alegerea perfecta. Dar din păcate unele alegeri le regretăm târziu.

           — Chun Ae- ahhhhh! urlă Soojin făcându-mi cu mâna în timp ce se apropria.

         — Ce e cu bucuria asta așa pe tine?

         — În sfârșit ești și tu liberă. Putem să ne petrecem această zi minunată și senină plimbându-ne alături de micuța Frumoasa Adormită. spune și o pupa pe obraz.

          M-am uitata ea ciudat, oare a băut licoarea greșită? Mă apropii de ea încet și încep să o miros, nu nu a băut.

          — Yah, nu am băut și nici nu am fumat!

     Am râs la ce față serioasă avea și ne-am continuat plimbarea prin parc, vorbind și povestind. Relația ei cu Jake pare să fie din ce in ce mai puternică și mai ales mă bucur că se înțeleg așa de bine având în vedere programul destul de aglomerat al lui Jake față de Soojin.

    >>>>>>>

      — Oho, s-a întors Yuna acasă! exclam fericită văzând mesajul de la ea și poza din aeroport.

       — Omo, ce bine! Ar trebui să luăm masa undeva.

         — Exact, dar se pare că Yuna deja a găsit un loc unde să mâncăm. E aproape de Starbucks. Let's go! spun și o i-au înainte în spatele meu fiind Soojin care deja se plângea de picioare.

      Am intrat în restaurant și când am văzut-o pe Yuna am alergat bucuroase către ea îmbrățișând-o puternic.

        — Doamne cât mi-ați lipsit! Doamne și micuța JiYoo ce frumoasă este! spune și o ia în brațe jucandu-se cu ea, micuța râzând și zâmbind.

         — Haideți să ne așezăm că mor de foame. spun și acestea aprobă și se așează.

           Ne-am așezat și am luat meniurile aruncând câte un ochii prin el, însă ma luat deodată o poftă de pui picant și tteokbokki carbonara. Fetele au vrut și ele la fel așa că lângă noi și-a făcut apariția un băiat.

         — Bună seara și bine ați venit la restaurantul nostru. Cu ce vă servim?

   Vocea asta mi se pare cunoscută.

           — Dumneavoastră?

          — La fel ca ele doar că eu vreau o cola cât se poate de rece. spun și când îmi ridic privirea rămân blocată.
Sunghoon ?










         ✨



Îmi pare foarte rău că nu am postat capitolul acesta vineri, cum este și în descrierea profilului meu.
O sa urmeze și cele 2 capitole pentru -Dragoste Ascunsa- și sper ca următoarea săptămână să republic cartea : We found love: F4.

HAVE A NICE DAY! ✨🫶🏻

⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum