Capitolul 11 - Jay

43 10 4
                                    

  

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  

      Continuare ✓

   M-am așezat la birou dar cu scaunul îndreptat spre fereastră admirând priveliștea dar având mii și mii de gânduri în legătură cu Jay. După atâția ani s-a descis să vorbească cu mine?

   Nici nu am auzit ușa că s-a deschis iar Sunghoon deja pășea în încăpere. S-a rezemat de masă și mi-a întins în față paharul cu cafea.

     — Ce gânduri te macină de data asta?

     — Jay vrea să vorbim...

     — Și?

     — Și nu știu dacă sa o fac sau nu. Adică după atâta timp fix acum s-a gândit că vrea să vorbim ?

      — Eu zic să încerci să asculți ce are de spus și după sa te gândești la ce vei face. Dar înainte de asta nu te mai stresa, nu te mai omorâ cu fel și fel de gânduri.

      — Ai dreptate. spun și mă întorc spre el zâmbind, acesta s-a aplecat amăgindu-ma cu un sărut scurt mai apoi îndreptadu-se spre canapea unde s-a așezat comod pornind televizorul.

     Eu mi-am luat actele la control verificand facturi și contracte, noi demisii și noi angajări. Mă bucur că îl am pe Sunghoon langa mine, simt o energie bună de la el care îmi dă putere. M-am ridicat de pe scaun pentru a deschide un geam ca să se mai aerisească însă am simțit un miros de fum care imediat mi-a provocat greață mergând imediat la baie cu Sunghoon care mă striga și mă întreba îngrijorat ce am pățit.

      — Chun Ae! Ce ai ?

      — Nimic, e de la fumul de afară , cred că era prea toxic. spun după ce deschid ușa încercând să stau dreapta dar eram și  puțin amețită.

     Băiatul a oftat scurt și ma ajutat să mă așez pe canapea până m-am liniștit. Nu mi s-a mai întâmplat asta dar este posibil sa am ceva, însă voi verifica mai târziu asta. M-am așezat înapoi la birou și am încercat să semnez câteva acte, însă nu am reușit să semnez prea multe așa că l-am lăsat pe SungHoon sa o facă pentru mine. 

      >>>>>>

         Yuna și Soojin s-au gândit să îmi facă o mica vizita înainte de așa zisa cină. Stăteam și mă uitam in gol mușcându-mi obrazul stresată.

        — Uitați-vă la ea cum se uita in spatiu de parcă îi spune Venus ce se va întâmpla.

         — Iar Marte îi dă răspunsuri la ce întrebări îi va pune. 

         — Daca a aflat de JiYoo? întreb brusc.

          — Nu cobi.spune Yuna.

          — Și daca află ce,să facă o mișcare greșită și suni avocatul să îi pună restricție. Simplu ca bună ziua.

⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum