Din perspectiva lui Chun Ae
M-am așezat pe canapeaua din birou și am început să îmi beau cafeaua așteptându-mi prietenele. M-am uitat și pe telefon la câteva știri și după câteva minute s-a auzit un mic ciocănit în ușă intrând ambele.
- Bună dimineața draga noastră proaspătă sotie!îmi spune Soojin.
- Buna dimineața și vouă dragele mele! Avem mult de lucru azi și de alergat.
- Nu că nu am face asta mai mereu. adaugă Yuna.
- Știu dar azi e mai complicat. Am acceptat să semnez o investiție în firma tatălui lui Jay. spun ei Soojin a scuipat înapoi cafeaua în ceașcă.
- Spune-mi că e o gluma. Cum sa faci asta fix cu cel care te-a despărțit de iubirea vieții tale...
- Știu, însă vom avea de câștigat reciproc.
- Doamne,jur că uneori mă faci să cred că ești bipolara. Daca SungHoon va deveni gelos că îl va vedea pe căpușarul ăla pe langa tine, ce o sa faci atunci ?
- Yuna, îl cunosc pe SungHoon și nu ar face un lucru ca acesta mai ales că știe cât de mult îl iubesc.
Au oftat adânc și imediat cum și-au terminat cafelele au mers fiecare la biroul său. Sincer nici eu nu știu ce să zic, ce sa simt, ce sa fac, m-am simțit extrem de incomoda din cauza lui și a prezentei lui. Tot ce pot spera in aceste momente este să nu afle că JiYoo este fiica sa. Nu as vrea sa mi-o ia de langa mine, indiferent de ce s-ar întâmpla. Pană la urmă nu la interesat în toți acești ani de mine. M-am ridicat și am ieșit din firma cu geanta și actele, m-am dus în parcarea subterană de unde mi-am luat mașina și am pornit spre cealaltă firma.
Din perspectiva lui Jay
Mi-am luat un ice coffe și m-am așezat pe scaun uitându-mă pe fereastră, însă mi-am adus aminte instantaneu de acele plicuri. Le-am scos și am început să citesc foile, cu fiecare rând pe care îl citeam simțeam cum pământul îmi fuge de sub picioare. Se pare că acea fetița mica era fiica mea, am fost atât de prost și de încuiat la minte încât am lăsat săraca fata sa se chinuie in halul asta.Pe ușa a intrat tata cu câteva foi in mana m-am ridicat instantaneu și m-am dus în fața lui:
- Ești fericit? M-ai făcut să mă despart de Chun Ae, care mai târziu avea să îmi aducă pe lume propriul meu copil?
- De unde până unde scoți aceste aberații? Ținte auzi ce spui.
- Da, mă aud chiar bine! spun și îi arăt hârtiile ac.avand o expresie ușor panicată.
- De unde le-ai luat?!
- Ce te interesează, până când m-ai fi mințit?
- Am incercat să îți fac un bine...
- Al dracu bine! Știi că te urăsc atât de mult și că tot ce fac fac de dragul mamei că este bolnava și oricând i-ar putea ceda inima. Însă sper să reușesc să îmi iau partea din firma și moștenire și să vedem ce o sa faci daca te voi da afara.
- Mai bine te-ai potoli daca nu vrei sa o încurci mai rău! Semnează aceste acte până ajunge Chun Ae.
I-am dat o privire urâtă și mi-am scos pixul din buzunarul din stânga din partea de sus a sacoului semnând foile cat am putut de repede. Am incercat sa rămân cât se poate de calm însă nu în totalitate. Aveam in cap o dezordine totală.
Un mic cadou de la mine pentru voi având în vedere că acum 2 zile am împlinit cei 17 ani și mulțumesc frumos pentru urări. Cartea se apropie încet încet de sfârșit și deși știu că nu veți fi fericiți asupra sfârșitului însă cu alta ocazie,la alte povesti cu ENHYPEN va fi, vă promit . A fost o carte pe placul meu in primul rand, și apoi al vostru și va mulțumesc că va obosiți ochii ca să o citiți, sunteți niște oameni minunați! ❤️❤️❤️
CITEȘTI
⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓
Fanfiction𝙄𝙉 𝘾𝙐𝙍𝙎 𝘿𝙀 𝙀𝘿𝙄𝙏𝘼𝙍𝙀 TWO LOVERS ONE CHOICE - VOL I - I found your love- E greu să fii de altă origine, și mai ales să fii pe cont propriu, fără părinți frați sau surori într-o țară complet diferită de cea în care ai locuit..... TW...