Chun Ae, fata a căror ochii erau diferiți de aici, și standardele de frumusețe coreene pe care ea nu le avea, diferită, dar toți o plăceau. Părea rece, dar era chiar total opusul. Se mutase singură în Coreea de Sud, lucrând la un pub popular, „DanBam". Șeful pub-ului, Sae Roy o angajase aici, ajutând-o nu numai cu bani ca să își poată avea o casă decentă, dar și să învețe bine limba ca să se poată descurca. Îl admira, ținea mult la el, îi era ca un tată, la fel și soția lui, Yi Seo, o ajuta uneori și o învața multe lucruri. Ei îi erau ca o a doua familie pentru Chun Ae. Chiar ei s-au ocupat și de transferul la un liceu bun.
„-Am să vă rămân datoare pentru tot. Vă mulțumesc mult! " a exclamat fata îmbrățișându-i pe amândoi puternic făcându-i să zâmbească larg.
„- Și noi îți suntem recunoscători, ai trecut prin multe, nu știai pe nimeni, nu știai să vorbești limba dar ne-ai ajutat mereu cum ai putut. " a adăugat Sae Roy.
După ce și-a primit fișa cu orarul și clasa în care va fi, a mers împreună cu Yi Seo la mall pentru a-și mai lua câte ceva.
„- Dacă vei avea nevoie de ceva sau cineva te va deranja, să nu mai fi naivă și să îmi spui. Poate nu mie, lui Sae Roy. Știi cat de mult ținem la tine. "„-Știu unnie. Dar poate aici voi încerca să îmi fac o schimbare, chiar aș vrea să fiu așa puternică ca tine."
„- Aigoo! Te rog frumos, mă flatezi. Uite de aici îți vom lua uniforma. Vino cu mine să îți alegem măsura. "Și ziua a trecut repede, Yi Seo a condus-o până acasă ca să știe că e în siguranță urmând să plece și ea la Sae Roy. Chun Ae și-a pregătit rucsacul cu materiile ce le avea pentru mâine, lăsând un oftat greoi să îi părăsească buzele.S-a acomodat repede aici, i-a fost teamă la început ca cei de aici să o judece, dar de fapt a fost opusul. Și-a făcut un duș și după s-a pregătit de culcare pentru că următoare zi avea să fie cea în care își va cunoaște colegii cei noi.
«Time's skip»
Alarma răsuna în toată camera, aseară de-abia a adormit. Tot stresul era asupra ei. Și-a făcut un duș repejor și și-a luat uniforma. Deobicei nu folosește machiaj, deoarece nu își poate face eyeliner-ul în stil asiatic, așa că folosește doar puțin concealer, rimel, puțin sclipici și un strugurel. Își aranjeaza părul lung și își ia ghiozdanul pornind spre noul liceu.
Se așează pe banca de autobuz uitându-se la cerul senin din jurul ei zâmbind tâmb. În acest timp un băiat pe motocicletă trece cu viteză făcând-o pe fata curioasă.Avea aceeași culoare ca sacoul ce îl purta ea, așa că acesta s-ar putea să fie la același liceu. Cum a ajuns autobuzul a așteptat ca călătorii să coboare, pe cei în vârstă să urce și ei și după ea. S-a așezat pe un scaun și a intrat într-o gândire profundă.A coborât din autobuz și s-a îndreptat cu pași repezi spre liceu, toți uitându-se la ea și examinându-i fiecare parte a corpului.
„-Omo, ce ochii frumoși are! "
„-Daebak! " exclamă o elevă punându-și mâna la gura.
„- O studentă foreigner? Cine ar fi crezut că asta poate fi posibil? " exclamă un băiat uitându-se în urmă.
Două fete se îndreaptă spre Chun Ae pentru a face cunoștință.
„-Tu trebuie să fi Chun Ae? Nu-i așa?"
„- Oh? Ah, nhe. " spune și face o plecăciune mică.
„-Pari așa dură și rece dar defapt ești opusul. Eu sunt Yuna, încântată. "
CITEȘTI
⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓
Fanfikce𝙄𝙉 𝘾𝙐𝙍𝙎 𝘿𝙀 𝙀𝘿𝙄𝙏𝘼𝙍𝙀 TWO LOVERS ONE CHOICE - VOL I - I found your love- E greu să fii de altă origine, și mai ales să fii pe cont propriu, fără părinți frați sau surori într-o țară complet diferită de cea în care ai locuit..... TW...