Capitolul 4 - Întâlnirea

58 7 10
                                    

                  Am fost trezită de zgomotul televizorului căci mai mult ca sigur am adormit cu telecomanda in pat, astfel că televizorul s-a aprins dacă tot m-am foit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          
       Am fost trezită de zgomotul televizorului căci mai mult ca sigur am adormit cu telecomanda in pat, astfel că televizorul s-a aprins dacă tot m-am foit. Am dat sonorul puțin mai încet și m-am dat jos din pat, am verificat sa văd dacă micuța mea JiYoo mai doarme și am mers la bucătărie, mi-am făcut niște cereale și i-am făcut și laptele între timp. Am mâncat și am mers înapoi în dormitor, mi-am aranjat patul și după aceea am hranit-o pe prințesa. Nici azi nu cred că voi merge la firmă și voi profita de ocazie sa ies cu Sunghoon. 

      Am lăsat-o să se joace puțin cu niște mașinuțe și ursuleți și am mers în baie. Am stat cam doua minute și după aceea am ales să mă îmbrac in ceva puțin elegant dar și comod în același timp, astfel că mi-am luat un sacou negru, asemenea și pantaloni, un tricou alb și o pereche de teniși. Pentru par am ales un coc jos, nu în vârful capului. M-am întors și am luat-o pe micuța unde Iam făcut și ei baie și desigur că am îmbrăcat-o la fel ca mine.

      Ca bijuterii mi-am ales câteva inele, cercei mei lungi preferați și o geanta neagra primită de la prietenele mele care mi-au cumparat-o cadou din Italia. După ce am terminat totul am luat căruțul și am așezat-o pe JiYoo și am ieșit din apartament spunandu-l pe Sunghoon ca să ne întâlnim.

         « Park Hyun Suk perspective »

        Mi-am eliberat puțin gatul căci era strâns de cravată și m-am uitat la documentele din fața mea. O bătaie în ușă s-a făcut auzită în toată încăperea.

       — Intră!

       — Domnule Park...au sosit testele ADN și informațiile despre doamna Chun Ae. îmi spune secretarul meu așezând pe birou hârtiile.

         — Perfect, ia sa vedem.

    Deschid prima dată testul ADN și ochii mei incep sa se mărească când văd că testul este pozitiv. Fetița aceea mica este fiica fiului meu.

          — Se pare că aveți o nepoată foarte frumoasa domnule!

           — Nu îmi vine să cred, după trei ani, nici măcar Eunji nu a fost în stare să se aproprie mai mult de fiul meu, iar ea a făcut deja un copil. Ireal, trebuie sane mutam sediul în Coreea, urgent.

         — Cum porunciți dumneavoastră.

        — Poți ieși. spun și îmi pun bărbia în palmă.

      Fiul meu are o fiică. Am mii și mii de sentimente, însă acum simt o urmă de regret căci fosta sa iubita acum este cea mai reușită tânără femeie de afaceri din Coreea. Mi-am luat sacoul din nou pe mine și am ieșit din firma mergând spre casă. 

     « Sunghoon perspective»

     Mi-am luat pe mine un palton și am ieșit din casă fericit. In sfârșit mă voi reîntâlni cu prima mea iubire, am așteptat să de mult ziua aceasta încât simt că nu mă pot opri din zambit.
Am ales sa ne întâlnim la patinoar, ani aștept să o cunosc și pe fiica ei și să petrec timp cu ele. M-am urcat în mașină și am pornit spre blocul in care sta Chun Ae. Am parcat și am așteptat să coboare, când a apărut am ajutat-o să facă căruciorul și sa îl bage in portbagaj.

       — Mi-ai lipsit... spun și mă uit în ochii ei păstrând contactul vizual.

        — Și mie mi-ai lipsit...

   I-am zâmbit și am condus-o spre mașină deschizând portiera și dupa am urcat și eu.

    >>>>>>>

    Ne-am pus patinele și ne-am îndreptat către patinoar. Ne-am plimbat ușor și încet la mijloc între noi fiind micuța JiYoo.

        — Îmi aduc aminte de prima zi când te-am văzut aici. Arătai ca un prinț, adică și acum arăți la fel. spune bruneta din fața mea zâmbind.

         — Mulțumesc, dar cred că ai uitat ceva. spun râzând.

          — Ce am uitat? întreabă mirată.

          — Când ai evitat acel copilaș ca să nu îl lovești și ai căzut peste mine. zic începând să râd scurt.

        — Doamne, nu-mi aduce aminte că mă simt rușinată. spune și se face roșie în obraji. Hai sa mergem să mâncăm ceva.

    Aprob din cap și ne îndreptam spre ieșire mergând acum să căutăm un loc cu mâncare bună.

       — Ta-ta ....uciu....

   M-am uitat la micuța de lângă mine care mă trăgea de palton ușor arătând spre un urs de culoare roz. Însă ce mă înduioșat a fost primul cuvânt...

     M-am uitat la Chun Ae și observ că fața ei s-a luminat și a apărut un zâmbet mare pe chipul ei. Am luat-o de mână pe micuța și m-am îndreptat cu ea spre micul magazin de unde i-am luat ursul. Era așa de fericită încât nu ii mai dădea niciun pic drumul. Ne-am oprit la un mic restaurant unde am servit meniul zilei.



















Faptul că am reușit să postez capitolul asta care e in ciorne de 2/3/4 săptămâni, nu știu sigur, e chiar o minune căci am avut 2 săptămâni inspecție și mai ales tezele nelipsite care m-au obosit mental.
Am avut atâta inspirație când am reînceput să scriu iar acum am pierdut-o din nou. Nu vă faceți griji căci într-un sfârșit îmi va revenii.
Sper că sunteți bine cu toți! O zi frumoasa! 🫶🏻♥️


     


 

      

⟨ Two Lovers, One Choice ⟩ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum