Wprowadzenie

95 13 5
                                    

''Parę dni temu przeprowadziłam się do niewielkiej wioski, dość urokliwej nie będę kłamać. Są tu urocze domki jednorodzinne oddalone od siebie w niewielkich odległościach. Rośnie tu wiele różnych roślin o których nawet nie miałam pojęcia. Wiedziałam już, że wiele czasu spędzać będę w ogrodzie za domem, oglądając roślinność oraz zaprzyjaźniając się ze zwierzątkami. ''

- Halo, Misaki! Obiad na stole!

Mama zawołała, odrywając mnie przy tym od pisania mojego dziennika. Zeszłam na dół, po drodze potykając się o nierozpakowane wciąż kartony. Usiedliśmy przy długim stole a mama nałożyła danie. Tata jak zwykle czytał gazetę. Wyglądał, jakby chciał przekazać mi złą wiadomość. I niestety tak się stało.
- Kochanie, znaleźliśmy Liceum dla ciebie i już niedługo zaczniesz w nim naukę!
Zabrzmiał jak bym miała się z tego ucieszyć. A przecież szkoła to najgorsze co może być. Nienawidzę tam chodzić, głownie przez ludzi. Mam do nich urazę przez to jak mogą być okropni i niesprawiedliwi. Spuściłam głowę a moja mina posmutniała.
Mama widząc to podeszła do mnie i delikatnie gładząc mnie po twarzy powiedziała:
-Nie martw się wiem że sobie poradzisz. Nowa szkoła, to zawsze nowe przeżycia, nowi ludzie, nowe miejsce. Jestem pewna że ci się tam spodoba.

𝓜𝓲ł𝓸ść 𝔀 𝓴𝔀𝓲𝓽𝓷ą𝓬𝔂𝓶 𝓸𝓰𝓻𝓸𝓭𝔃𝓲𝓮Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz