Bölüm 4-KIRIK

2.3K 105 3
                                    

Neler olduğunu anlamaya çalışmama fırsatım kalmadan arka taraftan teyzemin fırlaması bir oldu..

''Ahh,gelmişsin tatlım..Şuradaki masaya oturabilirsin..Ben elindekini alayım.'' dedi ve teşekkür ederek gitti..Ona elimle masayı işaret ettim ve arkasını dönüp yavaş adımlarla ilerlerken bende hemen arkasından onu takip ediyordum..Oturduğunda masanın başında dikilerek sordum..

''Ne içerdin ?''

''Teşekkürler ama çok kalamayacağım sanırım..Zahmet etme boşuna.''

O, aramızdaki ilginç rüya muhabbeti sanki hiç olmamış gibi davranırken ben içimi kemiren bir merakla onun davrandığı gibi davranmaya çalışıyordum..

Hayır yanıtını duymazdan gelerek;

"O zaman bir kahve getiriyorum.." dedim.Cebimden sipariş kağıdını çıkarıp bir şeyler yazıyormuş gibi yaparken..

O an dudakları yukarıya doğru süzüldü ve içten bir tebessüm etti.Gözleri ışıl ışıl parlıyordu..

"Peki..Öyle olsun.."

Heyecanımı gizlemeye çalışıyordum.Fakat başaramadığımdan oraya buraya çarpıyordum.Her arkamı dönüp baktığımdaysa sakarlığıma güldüğünü gördüm.Sonunda masalara çarpmayacağım açık bir yola geldiğimde bir an durdum ve

"huhh.." derin bir nefes aldım ve yürümeye devam ettim..Kahveyi hazırlarken Arzu'nun soran bakışları üzerimden hiç ayrılmadı..Kollarına göğsüne sarmalamış benden bir cevap beklediği ortadaydı..Sonunda dayanamayıp yanıma geldi..

"Anlatıcakmısın,yoksa ben mi düşündüğümü söyleyeyim küçük bey?"

"Neden bahsettiğini bilmiyorum."

"Heyy ben aptal değilim..Eski sevgilim bile görse ikiniz arasında bir şeyler döndüğünü anlardı..Düşün artık.."

Gözlerimi devirerek tezgahtaki tepsiye fincanı koydum ve oradan uzaklaştım..

Tepsi adeta titriyordu yaklaştıkça..Telefonuyla uğraşıyordu..

"Öhööm !! Kahven" dedim kahveyi tepsiden alıp önüne koyarken..

"Teşekkürler.."

Zebani gibi başında dikiliyordum..Gidip gitmemek,ona aklımdakileri sorup sormamak hatta onu izleyip izlememek konusunda düşünürken kahvesinden bir iki yudum aldı ve bana döndü..

"Bak..Gitmek zorundayım..Kız arkadaşımla buluşacaktık..Bilirsin geç kalan taraf hep onlar olur..Aksi halde.."

"Evet biliyorum..Sorun değil,seni geçireyim.."

"Telafi edeceğim.."

Arkasından kapıyı sertçe kapattım ve yaşadığım hayal kırıklığıyla 'bakarmısınız?' diye seslenen adama 'bakamam' diye bağırıp kasanın başına geçtim..Arzu bana gözlerini kocaman açıp ne yapıyorsun dercesine ağzını oynatırken adamdan özür dilemeyi de ihmal etmedi..Üzülmüştüm..Şaşkındım..Rüyalarım sona ermişti çünkü o artık gerçek hayatımdaydı..

Arka tarafın kapısından hava almaya dışarı çıktım..Yağmurun sesiyle sakinleşmeye çalışırken rüzgarın bir türlü yanmasına izin vermediği çakmağımı sigarama dayamıştım..Kapının açılma sesiyle Arzu'nun yanıma geldiğini anlamak pek de zor olmamalıydı..

"Sen sigara da mı içiyordun ?"

"Ara sıra.."

"Getir yakayım.."

Benim yarım saattir beceremediğimi yapması bir kaç saniyesini aldı..

"Arda'yla aranda bir şey mi var.."

Başımı yukarıya kaldırıp dumanı serbest bıraktım.."İsmi Arda mı ?"

"Onun için üzülme..Halledeceğiz.."

Sol elim cebimde,hiçbir şey söylemeden kısalan sigaramı yere doğru savurup içeri girdim..

RÜYALAR SERİSİ-ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin