Nefes almak ne kadar zor olabilirdi..Ne kadar uzun sürebilirdi..Kesik kesik aldığım hava aynı anda tekrar dışarı çıkıyordu..Hiç almıyor gibi..Uzun ve derin bir nefes daha aldım ve titrercesine tekrar verdiğimde miğdemin bulandığını hissettim.Ekşimiş bir surat ifadesiyle karnımı tutarken bir anda kalbime saplanan bir hançerle irkildim..Hırlarcasına bir iniltiyle başımı yukarıya kaldırdım..Hemen arkamdaki duvardan gelen sesle başımı çarptığımı anlayabildim..Hissizdim..Tek hissettiğim duygularımın boşluğunda yankılanan kalbimin acısıydı..Başımı kaldırdıkça boynum geriliyordu.Gözlerimden aktı akacak olan yaşlar birikmeye devam ettikçe iniltilerim yükselmeye başladı..Hıçkırırcasına ağlamaya yakın,odanın kapısı açıldı..Gözlerimi sımsıkı kapamıştım..Hızlı adımlarla yaklaşan topuk sesleri beynimi kemiriyordu...Telaşlı bir sesle yanıma yaklaştı,diz çöktü ve ellerini bacaklarıma dayayarak konuşmaya başladı..
"Cem..İyi misin sen..?"
İniltilerimi gizlemeye çalışmaksızın titrer bir sesle;
"Değilim Arzu..Değilim.."
"Neyin var senin bebeğim.."
"Bilmiyorum.." Derken alamadığım nefesi bir anda alıp hızla geri verdiğimde bağırırcasına ağlamaya başlamıştım..
---------------------
-Cem nerede daha gelmedi mi..?
"Cem kendini kötü hissediyordu,eve gönderdim.."
Ani bir telaş sarmıştı Arda'yı..
-Nasıl kötü.??"Çok kötüydü işte..Ağlıyordu..Nefes alamıyordu.."
-Hastaneye gidebilirdiniz Arzu..Kafan sadece erkeklere mi çalışıyor senin.?
Arzu cevap veremeden Arda önlüğünü hızla çözüp masanın tekine fırlattı..Ve hızlıca koşup gitti. "Nereyee..Ardaaa" dediğinde kapının hızlıca kapanmasıyla sadece çan sesini duyabilmişti Arzu..
-------------------
İki elimle başımı tutup haykırıyordum..Odamın etrafında dolanıp dururken dolabımın üzerindeki valize gözüm çarpmıştı..Bir an duraksadım..Yaklaşık on saniye sonra koşarcasına dolabıma yaklaştım ve zıplayarak valizime ulaşmaya çalıştım..Yapamıyordum..Ulaşamıyordum.."Iaahhh"yanı başımdaki sandalyeyi tekmeledikten sonra aynı sandalyeyi hızla alıp bavulumu çıkardım..Bir yandan başımı tutarak etrafımda dönüp bir yandan dolabımdan aldığım kıyafetlerimi valizin içine fırlatıyordum..Nereye gideceğimi bile bilmeden..Bana ne oluyordu bilmiyordum..Sadece kötü hissediyordum..Hiç olmadığım kadar kötü..
-------------------------
Arda telaş içinde Cem'in evine geldiğinde, bir dakika bile soluklanmadan kapıyı yumruklamaya başladı..Nefes nefeseydi..Dakikalarca bekledi bekledi bekledi..Ama kapıyı açan olmadı..Arda koşarak arka tarafa dolandığında Cem'in penceresinin karşısına geçmişti..Telefonunu çıkarıp rehberinden Cem'i bulup aramaya başladı..Bir yandansa pencereye bakıyordu.."Hadii aç şunuuu..Hadiii Cem hadii.."Telefonlarıda kayıtsız kalınca Arda, Cem'in kafeye gidebileceği umuduyla hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.."
----------------------
Nereye gittiğini bilmediğim bir minibüse binmiştim..Yaklaşık 1 saattir inmediğim için minibüste ben hariç sadece bir kişi kalmıştı..Sırt çantamı sıkıca kucağımda tutuyordum..Dikiz aynasına her bakışımda şoförün rahatsız edici bakışlarının benim üzerimde olduğunu farkedip gözlerimi camdan tarafa doğru çeviriyordum..Son kişi de indikten sonra şoför arkasını dönüp bana baktı..
"İnmeyecek misin delikanlı.?.Son durak sadece sahil yoluna gidiyor.."
Iıımm..Aslında tam da oraya gitmek istiyordum..
"Peki.."dedi kalın sesiyle önüne dönüp bir eliyle de vitesi çevirirken.."
-----------------------
"Yok işte Arzu..Eve baktım okula baktım sokak sokak gezdim yok işte.."
"Arda bir sakin ol..Annesiyle teyzesine söyledim..Onlar icabına bakacaklardır..?"
---------------------
Son durakta indikten sonra tenime çarpan rüzgarın tazeliğini hissettim..Bu bölgede ferah bir hava vardı..Daha önce hiç gelmemiştim ve açıkçası nerede olduğumu da bilmiyordum..Derin derin nefes alarak sırt çantam ve valizimi sürükleyerek aşağı sahile doğru yürümeye başladım...Burası bana biraz tanıdık geliyordu sanki..Bu kadarıda olmazdı sanırım..Burası rüyalarımda gördüğüm o sahile çok benziyor..İşte tam buradaydım..Arda da biraz ileride..Sonra aşağı indik ve..Hatırlıyorum..Derken arkamı döndüğümde uzaklardan bana yaklaşan bir erkek silueti gördüm..
----------------------
Arda'nın ağzından..3 hafta sonra..
Tam 22 gündür her gün gözüm Cem'i aradı.Her yerde..Her gece onu aradım.. Her gün aradım.Fakat telefonlarımı hiç açmadı.Onu öylesine özlemiştim ki.. Sadece annesini arayıp iyi olduğunu söylemesi,içimi bir nebze rahatlatsa da onun için endişelenmeme bir faydası olmuyordu..Okula gelmiyordu tüm teneffüslerde gözlerim her yerde onu aradı..Neredeydi,ne yapıyordu hiçbir fikrim yoktu..Her dakikam onu düşünmekle geçiyordu ve belki de benim yüzümden gitmişti..
Önlüğüm belimde,boş masaların tozunu alırken,Arzu yanı başımda hiç susmadan yeni erkek arkadaşıyla olanları anlatıyordu..Derin bir off çektim ve omzundan tuttum..
"Ben Cem değilim..."gülümsemişti..
"Biliyorum şapşal..Dinliyormuş gibi yap..Cem de bazen öyle yapardı.."
Ben de gülümsedim.."Bana uyar.."
Bir kaç arka masaya doğru ilerledim ve işime devam ediyordum ki kapı çanı duyulunca Arzu'nun bakışları otarafa kaydı.."Ceeem.."Arzunun ağzından
Tanrım..Müşteri sanıyordum..Cem'i görünce yüreğim ağzıma geldi ve koşarak yanına gittim.Saçlarını havaya taramış,üzerinde siyah dar bir pantolon ve siyah bağcıklı bir çizme vardı..Salaş kısakollu tişörtü üzerinden,yine siyah deri bir ceket giymişti..Bu benim tanıdığım Cem olamazdı.Sarılmak için kollarımı açtım ve aramızda bir adım mesafe varken Cem elini bana doğru kaldırıp dur işareti yaparak sarılmamı engelledi.Şaşırmıştım..O sırada kapıdan bir yakışıklı gülümseyerek içeri girdi..Sarışındı ama ten rengi o kadar da açık sayılmazdı..Yemyeşil gözleri adeta yakıyordu..Sevimli bir şeye benziyordu hani..Ben aklımdan bunları geçiriyorken o, yaklaşarak Cem'in koluna dokundu ve aynen şöyle dedi;
"Bitanem.."
Arda şaşkın gözlerle olanları seyrederken Cem,Arda'nın olduğu yöne baktı ve tekrar bana dönerek eli ile yeşil gözlüyü gösterdi..
"Burak..Erkek arkadaşım.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALAR SERİSİ-ESİR
RomanceKaranlığa esir olmuş bir gencin rüyaları,onun için belki de tek çıkış yoludur..