.
.
.60
Vote
&
Tag soooo many friends you have
❤️❤️❤️❤️
.
.
.
زۆرترین تاگ بکەن با کەس لێی بێبەش نەبێت
💓💜
خۆشم دەوێن بەهیوای چێژ بینین 💓💜
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🍀🍀🍀🍀بەڵێهـ ....
ئێستا کاتژێر 6ی ئێوارەیە ...
ڕەنگە بپرسن ئەی کوڕەکان بەیانی نەبوو ڕۆشتن بۆ لای ئاریووم ؟؟؟
بەڵێهـ وابوو ...
بەڵام لەو کاتەوە تا ئێستا ئەوان لە نەخۆشخانەن ..
ئەویش بێ گومان بەهۆی ئاریووم ...
کاتێک کە بەر چاوی ڕەش هەڵگەڕا کەوت و ئاگاداری خۆی نەما ... لە هەمان کات نامجونیش گەشتە شوێنەکە ... ئەو زۆر هەوڵی دا بەخەبەری بهێنێتەوە ... بەڵام جوڵەیەکیشی نەکرد .... نامجون دەستی لەژێر لوتی دانا بە ئەستەم هەستت بە هەناسەدانی دەکرد ... بە خێرایی کردیە باوەشی و ڕۆشتە دەرەوە ....
زۆرترین پشکنینی بۆ کرا .... بەڵام هەموو دکتۆرەکانی نەخۆشخانەکە سەرلێشێواو بوون ..
نەیان دەزانی هۆکاری بێ هۆشیەکەی چیە ..
کەسێ دەڕۆشتە ژووری ئاریووم دوان دەهاتنە دەرەوە تەنها ڕاکە ڕاکە بوو بۆ ژووری ئەم کچە ... وە لە ژێر چاودێری چڕ دانرا ...
وێڵسن خەریک بوو خوێنی خۆی دەخواردەوە .. هەر کێ دەهاتە دەرەوە پرسیاری دەکرد بەڵام کەسیان وەڵامیان نەدەدایەوە ... لویس و بامبام هەوڵی ئارامکردنەوەی وێڵسنیان دەدا بەڵام هیچ سودی نەبوو ...سەیری لای ڕاستیان کرد بینیان نامجونی شڵەژاو بە خێرایی دەهات و دکتۆرێکی لەگەڵ بوو ، دیار بوو کەسێکی زیرەکە ...
پێ دەچوو بەناو بانگ بێت و نامجون بۆ یارمەتی داوای هاتنی کردبێت ... بە خێرایی ڕۆشتنە ژووری ئاریووم ....وێڵسن :- چ نەفرەتیەک ڕوو دەدات ؟؟؟ خوشکەکەم چی بەسەر دێت ؟؟ هەرگیز لەخۆم خۆشنابم گەر ئەو شتێکی لێ بەسەر بێت !!! خەریکە شێت دەبم ئاهــــ ...
سەری خۆی هێنایە خوارەوە ... لویس شانی گرت و دڵی دەدایەوە بەڵام خۆی دڵی زۆر پڕبوو ... بامبام ڕۆشت ئاوێکی هێنا و بە زۆر دای بە وێڵسن تا بی خواتەوە و هێور بێتەوە ...
درگای ژوری ئاریووم کرایەوە نامجون و دکتۆرەکە بوون ...
خەریک بوو بڕۆن وێڵسن بە کورسیە تایبەتەکەی پێشی گرتن :- چیە ؟؟ خوشکەکەم چیەتی ؟؟ بۆچی هیچ ناڵێن ؟ من وا خەریکە لێرە دەمرم تکایە قسەیەک بکەن ئەو باشە وایە ؟؟؟؟؟
دکتۆرەکە سەیری نامجونی کرد :- ئەمە براکەیەتی؟
نامجون :- بەڵێهـ ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
20th century boys ✔️
FanficCompleted ✔️ بابەتی ئەم سەدەیە چیە ؟؟ لەم سەدەیە هۆکاری ئەم هەموو ڕووداوە چی بوو ؟ کەسە خراپەکان !! ئەوانەی بەرگەی هەموو شتێ دەگرن بەڵام بەرگەی دۆڕان ناگرن . . بەڵام ئاخۆ کێ براوەیە ؟ سەرکەوتوەکان ؟؟ یان ... دۆڕاوەکان ؟؟ بەهێزترین چیرۆک لێرە ببینە...