Hogy mi történt az esküvő óta?
Kaptunk egy saját házát a nagy családi házzal szemben. Nagyon örülünk neki!
Minden rendben van most, mondjuk Marco elég sokat dolgozik, de azért itthon is tud lenni. És én sem vagyok egyedül, van pár fős személyzet is. Karola a főnök a takarítók és konyhások felett, de ház vezető nő nincs.Ana már kérdezte hogy mikor unokázhat majd, hát nem tudom majd kiderül. És is remélem hogy minél előbb.
Na meg hogy tudnék egyedül lenni ha itt van Ayla és mindenhova el rángat magával, vagy csak úgy jön hozzánk.
Ma is pont ez van!- Szia Elisa!!!
- Szia! Hogy hogy megint meg látogatsz engem?
- Csak gondoltam ne legyél egész nap egyedül ebben a nagy házban.
- De hát nem is vagyok egyedül!
- De napközben igen!!
- Nem van amikor Marco itthon van!
- De nem elégszer!!!
- Ayla tudod hogy ezzel nem tudunk mit csinálni most rengeteg dolga van.
- Tudom de rád is lehetne ideje.
- Azt mondta hogy majd hamarosan lesz több szabad ideje is.
- Rendben, értem, na de gyere menjünk el valahová!
Egész nap járkáltunk minden féle. Meg néztünk egy filmet is. Aztán meg sétáltunk egy vásárban. Majd elmentünk a parkba, ahol egyszer csak meg szólalt a telefonom.
- Szia Lisie!
- Szia!
- Mit csinálsz ? Merre vagy?
- Ayla van itt velem és a parkban sétálunk egyet.
- De jó! Csak akartam szólni hogy ma szeretnék valami fontosat mondani ha haza értem.
- Oké. Mikor érsz haza?
- Kb. fél óra múlva.
- Rendben addigra hazaérek.
- Oké, szia kicsi!
- Szia! Puszi!
Ezután elindultunk haza.
- Na mit mondott??
- Csak azt hogy jön haza és valami fontosat szeretne mondani.
- Akkor menjünk.
Már otthon voltam és vártam hogy Marco is haza érjen. Izgultam hogy mit fog mondani, mert ötletem sem volt!
Vajon mi lehet??Végre hallom az autó hangját! Otthon van végre! Leparkolt majd kinyitotta az ajtót és belépett rajta.
- Szia kicsi!
- Szia! - ötleltem át.
- Jövök mindjárt, csak le rakom a kabátot a fogasra.
- Oké.
Le ültem a kanapéra. Majd jött ő is.
- Mit szeretnél mondani?
- Csak azt, hogy először is kérlek ne félj minden rendben lesz, de most....
DU LIEST GERADE
Magunkért |✓|
RomantikElisabeth Goht egy lány akinek az apja egy nagy hatalmú ember, aki sötét körökben tevékenykedik. De a lányával nem nagyon törődik, viszont amikor hasznos számára hogy ott a lány akkor azt ki is használja. Hát valahogy így kerül Elisa egy másik csalá...