• Elisa szemszöge •
Békésen olvastam a tableten a legújabb Leiner Laura könyv előzetesét, de jó címe van Bízz bennem... De még nem jött ki holnap lesz a bolti megjelenés. Hahj... De akkor sem jutok el a boltba... Ráadásul itt nem is tudom hogy hol tudnám megvenni. Mindegy majd valahogy egyszer csak meg szerzem.
Mellettem Ayla valami magazint olvas, valami csajos teszt van a kezében amiben a kérdés hogy melyik magyar színész az igazi kedvenced, és arra van több kérdés is. Olyan mint egy kvíz.
Lehetőségek:
- Száraz Dénes
- Makranczi Zalán
- Berecki Zoltán
- Nagy Ervin
- Klem Viktor
- Ember Márk
- Kenderes Csaba
- Solti Ádám
- Fenyő Iván
- Miller Dávid
- Fehér Tibor
- Olasz Renátó
És Ayla róluk olvasgatott. Imádja a magyar filmeket és sorozatokat.
......... - ........
Nem sokkal később hallottam, hogy kinyílik a terasz ajtó de nem látom, hogy ki jött ki mert háttal ülök az ajtónak.
- Sziasztok lányok! - tudom ki jött ki.
- Szia Marco! - fordulok felé.
- Hali - köszön Ayla is.- Ayla meg tennéd, hogy magunkra hagysz egy kicsit?
- Igen megyek. - nézett ránk sejtelmes mosollyal az arcán.
- Hogy vagy ma? - néztem Marcora.
- Egész jól. Figyelj Lisie szeretnék kérdezni tőled valamit!
- Kérdezz nyugodtan. - ötletem sem volt hogy mit fog kérdezni.
- Szóval... - és elővette a dobozt. - Lisie tudom hogy ez elég furcsa helyzet így és úgy is igent kéne mondanod, de azért gondoltam, hogy legyen hivatalos! És szeretném én is meg kérdezni! Hozzám jönnél feleségül? - sokkot kaptam azt hiszem. Tényleg meg kérdezte!!! Úr isten de aranyos!!!
- Tudom igen kell mondanom, de neked is igent mondok külön is! - mosolyogtam rá. És erre ő is mosolygott rám.
- Meg ölelhetlek?
- Persze! - erre jó szorosan magához ölelt engem. Fel tettem ezt a gyönyörű gyűrűt!! Nagyon tetszik!
- Ez nagyon gyönyörű!!! Köszönöm!
- Örülök hogy tetszik!! Várj adok még valamit. - vett elő egy szatyrot - Itt is van. - mutatta fel.
- Ez mi? - fogtam a kezembe a tasakot.
Ki nyitottam, és benne volt az új Leiner Laura könyv!! Ami még meg sem jelent!- Ezt hogy szerezted? - kerekedett el a szemem.
- A bolt vezetője a haverom és már megjött a szállítmány, de csak holnap rakják ki. Viszont nekem már ma odaadta, mert kértem tőle és mert tudtam hogy ennyire szeretnéd.
- Úr isten köszönöm!!!
- Nincs mit, örülök hogy tetszik és hogy örülsz a könyvnek. Tényleg megyünk akkor ma egy buliba? Mármint nekem azt mondta Ayla hogy ti is jöttök.
- Igen jövünk. De nem nagyon szeretek bulizni szóval szerintem nem sokáig leszek ott.
- Nem baj én sem leszek sokáig, majd el jövök akkor veled, oké?
- Igen így jó. - vigyorogtam még mindig.
BINABASA MO ANG
Magunkért |✓|
RomanceElisabeth Goht egy lány akinek az apja egy nagy hatalmú ember, aki sötét körökben tevékenykedik. De a lányával nem nagyon törődik, viszont amikor hasznos számára hogy ott a lány akkor azt ki is használja. Hát valahogy így kerül Elisa egy másik csalá...