6.

929 12 2
                                    

Wstałam i rozejrzałam się do okoła. Obok mnie leżał goły Mateusz. Uprzedzając wasze pytanie, tak pamiętam wszystko z wczoraj i nie żałuje. Nagle poczułam jak ręka na mojej talii się zaciska.
-Ymmm dzień dobry- powiedział Mateusz
-Hejka- powiedziałam- pamiętasz coś z wczoraj?- zapytałam
-Wszystko, a ty?- zapytał
-Też- odpowiedziałam rumieniąc się
-Żałujesz?- zadał kolejne pytanie- bo ja nie- dodał
-Oczywiście że nie- zaśmiałam się i przytuliłam do chłopaka.
-Klaudia jako że jesteśmy w klubie należałoby się już zbierać- zaśmiał się a we mnie zapaliła się czerwona lampka. Szybko założyłam majtki i stanik które leżały przy łóżku. I zaczęłam szukać mojej bluzki i spódnicy. Znalazłam je przy stoliku z wodą, wzięłam łyka i z torebki wyciągnęłam szczotkę. Szybko rozczesałam włosy i postanowiłam już się nie malować. Kiedy byłam już gotowa na pościelowym łóżku siedział Mati który swój wzrok miał skupiony na mnie.
-Nie czaje jak ty tak szybko się ogarniasz- zaśmiałam się
-Tajemnica- odparł z uśmiechem i razem z chłopakiem zeszliśmy na dół gdzie ludzie (przeważnie pijaki) siedzieli przy barze, ponieważ przeważnie dopiero pod wieczór są tańce...szybko poszliśmy do samochodu Mateusza które zostawił pod klubem. Wsiedliśmy i odjechaliśmy z piskiem opon. Chłopak podwiózł mnie pod sam dom.
-Dziękuje- uśmiechnęłam się
-Widzimy się...niedługo- powiedział
-Oki, narazie- pocałowałam go w policzek i poszłam do domu. Zauważyłam w przed pokoju rozwalone ciuchy. Podniosłam jedną rzecz i okazało się że był to stanik. Czyli najwidoczniej mój brat zaprosił do siebie koleżankę. Sprzątnęłam ubrania i położyłam na krześle. Poszłam na górę i dyskretnie zajrzałam do pokoju. Na łóżku leżał mój brat i jakaś brunetka. Wyglądała na sympatyczną. Postanowiłam ich nie budzić i zrobić im śniadanie i przy okazji sobie też. Zeszłam ja dół i przygotowałam ciasto na naleśniki i zaczęłam je smażyć. Z góry usłyszałam kroki w stronę kuchni.
-Hejka, co tak pachnie?- zapytał mój brat a za nim stała ta sama dziewczyna
-Naleśniki wam robię, mam nadzieje że lubisz- zapytałam dziewczyny
-Tak, bardzo dziękuje- uśmiechnęła się i do mnie podeszła- Ala jestem- przedstawiła
-Klaudia- podałam jej rękę na co ona ją przyjęła
-Ala jest moją dziewczyną, poznaliśmy się wczoraj jak byłaś bardzo zajęta Mateuszem- zaśmiał się
-Oo to fajnie, a ty młody uważaj co mówisz- zaśmiałam się
-No a przecież ruchaliście się- zaśmiał się
-Cicho bądź- walnęłam go ścierką i podałam im talerz z naleśnikami z dżemem.
-Dziękuje- powiedziała Alicja i zaczeka jeść. Poszłam na górę się trochę ogarnąć i zadzwonię do Magdy czy dziś jest jakaś sesja.
-halo? Hej Madzia kiedy będzie następna sesja?
-już patrzę...Oo masz zapisane w wtorek (jest niedziela)
-O Oki a na którą?
-Tak żebyś była około 16
-Spoczko to papa
-Pa

Rozłączyłam się i postanowiłam napisać do mojej przyjaciółki Maji która nadal mi nie odpisuje. O dziwo tym razem było i inaczej.

Do Maja🤍💋

Hejka, co się dzieje? Wogule nie dzwonisz i nie piszesz? Mam się bać?

Od Maja🤍💋

Cześć, a ty już powinnaś wiedzieć co się stało...

Do Maja🤍💋

No właśnie nie bardzo wiem😅

Od Maja🤍💋

Dobra zapomniałam że jesteś tępa. Idź lepiej pieprzyć swojego Mateusza. O a może jeszcze Igora przeleciałaś! Jesteś tak samo pusta jak w liceum. Miłej zabawy dziwko😽

Coś we mnie pękło... kilkuletnia przyjaźń legła w gruzach. To boli kiedy najlepsza przyjaciółka- wsumie to już była pisze do ciebie że jesteś tępa i jesteś dziwką. Nie spodziewałam się tego po niej. Szybko wybrałam numer do Pauli ponieważ nie chciałam być teraz sama.

-Tak? Płaczesz? Klaudia co się stało?
-Przyjedziesz?
-Już jadę, będę za 15 minut- szybko się rozłączyła a ja postanowiłam wziąśc kąpiel, zmyć resztki makijażu i przebrać się w coś wygodnego.

Skip time

Już byłam ogarnięta i przebrana w dres adidasa i do tego czarny crop top. Ala i Maciek poszli na randkę a potem podobno do niej. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi
-Hej- otworzyłam drzwi
-Boże co ci się stało skarbie- zapytała przejęta wchodząc i zdejmując buty.
-Moja dawna przyjaciółka z którą znam się bardzo długo napisała że jestem dziwką- podałam jej mój telefon z wiadomościami z Majką.
-Boże co za szmata- oburzyła się Paula- mam wino i popcorn. Oglądamy coś? Poprawimy tobie humor- przytuliła mnie
-Jasne idę po kieliszki a ty coś wybierz- wskazałam na białego laptopa. Dziewczyna wpisała coś w wyszukiwarkę i po chwili oglądałyśmy już film „Sierra Burgess jest przegrywem"

Skip time

-Kiedy ona mu to powie?- oburzyła się Paula
-Ej ale ta Sierra to jakaś porażka! Jak mogła to zdjęcie opublikować z Veronicą i tamtym typem- oburzyłam się. Nagle poczułam na moim ramieniu ciężar. Oho Paulinka nam przysnęła. Zeszłam z kanapy i położyłam się na drugiej wcześniej przykrywając dziewczynę i kładąc jej pod głowę poduszkę. I po chwili sama odpłynęłam do krainy snów...

Tequila | SzpakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz