13.

642 12 1
                                    

Właśnie dojechaliśmy do mojego domu. Byliśmy chwile u Matiego, wziął dużo ubrań bo z racji że mój brat wyjechał na 2 tygodnie na wycieczkę z klasą nie chce sama spać.
-Gdzie te jebane klucze- zaczęłam szukać w torebce. Mati włożył mi rękę do kieszeni i pomachał mi kluczami przed nosem.
-Dzięki- uśmiechnęłam się i otworzyłam drzwi. Nagle Mateuszowi przyszło powiadomienie. Zerknęłam i okazało się że to z Facebooka przypomnienie o urodzinach. (Od autorki~ urodziny w książce nie są zgodne datą z tymi prawdziwymi na potrzebę historii).
-Kiedy ty masz urodziny?- zapytałam wchodząc na górę a on szedł za mną.
-Mm za 3 dni- uśmiechnął się
-No i mi nic nie powiedziałeś.- wywróciłam oczami
-Oj przepraszam kotku- uśmiechnął się i dał mi całusa którego odwzajemniłam. Zaczęłam szukać czegoś w szafie.
-I w co ja mam się ubrać- westchnęłam
-W wszystkim pięknie wyglądasz- uśmiechnął się
-Romantiko jaki z ciebie- zaśmiałam się
-Wolisz jak jestem erotiko?- roześmiał się
-Kocham- podeszłam do niego i złożyłam na jego ustach długi pocałunek. On przekręcił mnie tak że ja pod nim leżałam.
-Mati mamy mało czasu, poczekaj do wieczora- zaśmiałam się pstrykając go w nos. Zaczęłam dalej przeglądać sukienki. Znalazłam idealną!
-Patrz na nią- pokazałam mu
-Wow, piękna- powiedział
-Dostałam kiedyś od Maćka- zaśmiałam się- dobra idę ubrać ją. Pobiegłam do łazienki i szybko przebrałam się w białą sukienkę. Wyglądała ona tak:

Ślicznie na mnie leżała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ślicznie na mnie leżała. Postanowiłam do tego. Postanowiłam do tego założyć białe air force 1. Fajnie to wyglądało, zrobiłam też sobie mój delikatny makijaż. Mati cały czas obserwował moje ruchy.
-Gotowa!- uśmiechnęłam się
-Cieszę się bardzo- zaśmiał się
-Idziemy?- zapytałam
-Tak już- powiedział. Wzięliśmy z barku jakieś drogie wino. Zapakowałam do torby i wyruszyliśmy do mieszkania Żabsona.

Skip time:

Drzwi otworzyła blondynka. Byka ubrana w czarną dopasowaną sukienkę z elementami atomówek. Uśmiechała się szeroko.
-Hej, zapraszam- wpuściła nas
-Jestem Klaudia- podałam jej z uśmiechem rękę
-Lila, ale to już chyba wiesz- zaśmiała się i zaprosiła nas do stołu gdzie siedział już Igor i Paula. Przywitałam się z każdym a przy Pauli szepnęłam do niej.
-Jutro u mnie winko- ona tylko przytaknęła i się uśmiechnęła. I tak minął nam wieczór. Gadaliśmy śmialiśmy się i jedliśmy pyszności które przygotowali gospodarze. Dochodziła już 12 w nocy.
-Kochani my już będziemy się zbierać.- uśmiechnęłam się i wstałam od stołu. Szybko za mną wstał Mati.
-Tak my też, dziękujemy było mega- uśmiechnęła się Paula i zaczęła każdego żegnać przytulasem.
-Było zajebiście, cieszę się że mogłam cię poznać Lila- uśmiechnęłam się do blondynki i przytuliłam ją. Przytuliłam też jej chłopaka i razem z Igorem, Paulą i Mateuszem wyszliśmy z Mieszkania.
-To co jutro winko i pogaduszki u ciebie- zaśmiała się Paula- musisz mi wszystko dokładnie opowiedzieć jak to jest że już jesteście w zgodzie- uśmiechnęła się
-Oczywiście. Zapraszam. Wogule musimy ostrą imprezkę dla Mateusza wyprawić- uśmiechnęłam się i pocałowałam chłopaka w policzek który razem z Igorem obmawiał jutrzejszy dzień grania w fife i picia piwa.
-Nie przesadzaj- zaśmiał się
-Będzie grubo- uśmiechnęła się Paula.
-Oj tak- zawtórowałam jej.
-To co jutro 13 u mnie Paula?- zapytałam blondynkę
-Jasne, będę- powiedziała
-To ja zapraszam do mnie też na 13- powiedział do Mateusza Igor
-Jasne, do zobaczenia- powiedział i tak samo jak tamci wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy.

Skip time. SCENA 18+

Popchnęłam chłopaka na łóżko i zaczęłam go obdarowywać namiętnymi pocałunkami. Zjechałam na szyje i zrobiłam mu malinke. Uuuu będzie widoczna długo- zaśmiałam się  w duchu. Szybko pozbyłam się jego koszulki i dżinsów. Teraz to ja leżałam pod nim w samej bieliźnie. Szpaku zaczął błądzić rękami i pocałunkami po całym moim ciele. Nagle pozbył się stanika i majtek. Zaczął ugniatać moje piersi ręką a drugą zjechał do mojej kobiecości. Zaczął ją pieścić. Nagle poczułam w sobie dwa palce a później jak wszedł we mnie swoim narządem. Poruszał się stanowczo ale przy tym robił to delikatnie i z uczuciem. Kiedy oboje doszliśmy, postanowiłam mu zrobić przyjemność. Uklękłam przed nim i zaczęłam najpierw pieścić ręką jego penisa a później zamoczyłam go w moich ustach. Poruszałam głową w rytm. Mateusz jęczał, Co bardziej mnie nakręcało. Nagle w moim gardle poczułam spermę chłopaka. Połknęłam ją i razem z Mateuszem położyliśmy się wtuleni do spania. 

Tequila | SzpakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz