Eve gelmiştim eğer eski ben olsaydım emre korkusundan evden çıkamazdım ama eski ben değilim.Salona girdiğimde babam duruyodu.Hayret bu saatte burdaydı.Şaşırılacak bir durum genelde ya flörtleriyle yada toplantılarda olurdu.Bana sevecenlikle baktı.
"Üstüne daha kapalı ve güzel birşeyler giy.Dışarı çıkıyoruz."dedi gulumseyerek.
"Sen ciddi misin?" Dedim.
"Tabiki neden şaşırdın?" Dedi.Neden acaba... Tamam dedim ve odama çıktım.Üstüme babamın diyişiyle daha duzgun birseyler giydim.Arabaya bindik ve herzamanki ailecek,annem,babam ve benim gittiğimiz lokantaya gittik.Gözlerim dolmuştu.Annemi çok ama çok özlüyodum.Içeri girdik.Bir kadin bize el salladı.Babam gulerek oraya yaklaştı bende peşinden.
"Merhaba,sen deniz olmalısın.Ben nihal."dedi gülümseyerek.
"Memnun oldum."neler oluyodu burada?
"Deniz ben nihalle evlenmek istiyorum." Dedi.Artık babam beni ilgilendirmiyodu.Beni sevmiyodu bile.Annemi bu kadar kolay ve basit unutabilecegini düşünmemiştim.
"Tamam,siz öyle karar verdıyseniz ben karışmam." dedim.Ikiside rahatlamış bir şekilde güldüler.Menüler geldi.Ben çok pişmiş piftek istedim.Burada her zaman bunu yerdim.Evlendiklerinde bu kadın bizimle yaşıyacaktı.Ben bunu çekemem daha nasıl biri olduğunu bile bilmiyorum.Sadece yemeklere iner,sürekli odamda olurdum.Oda beni içine kapanıp ergen sanar ve bana bulaşmazdı.Yemeğim geldi.Onlar konuşurken bende daldım.Bir kaç dakika sonra masaya biri geliyodu nihal ayağa kalktı.Evet bu oydu.-ulaş...