-6-

47 3 0
                                    

Okula gitmek icin hazirlaniyordum.Cağatay bana kısa etekler giyme demişti.Onu dinlessem mi bilemiyorum.Ilk gunden kot pantalon olmazdi bana etek giyme demisti şort degil.O zaman şort giyicektim.Üstume tisortumu giydim.Uzun conversenlerimide giydim.Dudagimada parlatıcı surdum ve evden çıktım.Çağatay evin önünde yoktu.Aramak zorundada degildim aslında.Okula yuruyerek gidicektim artık.

-------------
Okula gittim bahçede bir kaç tane benlik kişiler vardı.Onun dışındakiler inekler ve kezbanlardı.Çağatay kapının önünde duruyodu.Uzandim ve onu öptüm.Harbiden ben bunu seviyodum.

"Bence sınıfa gidelim."

"Biz dışarda takılıyoruz ben ordayım sen sınıfa çık." Birsey demeden gitti.Bende 402 numaralı sınıfı aramaya başladım.2. Kattaydı. Sınıfa girdiğimde herkez bana bakıyordu.Onlara göz devirdim ve çağatayın oturduğu yeri buldum. Oraya yerleştim ve buketle konuşmaya başladım.

-Okul süper falan değil ama en azından çağatay burda ve az çok benim gibiler var.

-Beni özlemedin.mi yani?

-saçmalama.Ben kapatıyorum ararım sonra. "Dedim ve telefonu kapattım.Sınıftan içeri 2 kız girdi.Birinin ustunde sort oburunde etek vardi.Ikiside sarışındı ve kesinllikle bunlar benim kavga ettiğim sibel gibi sürtüklerdendi.Önce önümde durdular ve bana dik dik baktılar.Ayağa kalktım ve,

"Bi sorun mu var?"

"Sorun senin kim olman ve neden burda oturman."dedi yeşil gözlü olan.

"Bu seni ilgilendirir mi?"

"Burası çağatayın yeri."

"Ne olmuş?"

"Çağatayın yeri benim yerim şimdi toz ol burdan."

"Sen kimsin ya?! Çağatay benim sevgilim seni yalancı fahişe.Kaybol gözümden." Kız mosmor oldu ve sinirle yan sıralardan birine oturdu.5 dakika sonra çağatay geldi.Onu görünce ayağa kalktım ve onu öptüm.Kesinllikle yeşil gözlü kız çağatayı seviyordu ama yedirmem onu.Şuanda bize dik dik bakıyor ve sinirle yanındaki kızla birşeyler konuşuyorlardı.

"Çağatay şu yeşil gözlü kız kim?"

"Ne yapıcaksın?"

"Bize dik dil bakıyoda."

"Bana abayı yakmış eziklerden biri"

"Pek ezige benzemiyordu.Adı ne?"

"Cemre." Demek adı cemreydi.Gerizekalı aptal.Bir yanlışını daha görüyüm bitmiştir onun işi..

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin