-1-

224 5 0
                                    

Sevgili günlük,

Bugün ulastan yine uzak bir yerlerde kahve icerken iceri mert daldi ve sevecenlikle yanima oturdu.Bilemiyorum 9 yillik arkadasim ama bana arkadas degilde sevgili gibi davraniyo.Yakisikli olabilir ama ben ulasi seviyorum grubumuz buket mert ben ve ulas...Ulasla sadece iki yakin arkadasiz ama ben öteye de gitmek istiyorum ama bu imkansizin imkansizi.Ulas adayla cikiyor.

Günlügü kapattim ve en sevdigim kafenin tadini cikaricam..

"Neden yine buralardasin'?"dedi mert.

"Bilirsin kahveyi hicbirseye degismem."

"Evet.Öyle."dedi

"Mert benim islerim var sonra görüsürüz."dedim onu öpüp kaktim masadan.Artik bu durum beni feci rahatssiz ediyordu.Bana yakin olmasi..Aklimin ucundan bile gecmezdi.Eve gittim ve odama daldim.Buket'e mesaj atmam gerekliydi.Ama mesaj atmadan odaya daldi.

"Kizim insan bi haber verir.Ne bu öküzlük?"

"Kalk hadi sahile."

"Olmaz orda ulasla ada vardir."

"Ya ne olcak.Kalk hadi."dedi ve beni ayaga kaldirdi.Bikinimi giydim ve üzerine kiyafetlerimi.Evden ciktik ve sahile yürüyoruz.

Sahile vardigimizda Ulasla adayi güneslenirken gördüm.Icim yandi.Kesinllikle bu yüzümede vurmustur.Ulas bizi gördü ve elini kaldirdi.Yanlarina dogru gittik.Adaya sinir oluyorum ulasi sevdigimi sezmis gibi sürekli onun dibinde!Yaninda bile degil .

"Ulas sirtima günes kremi sürer misin?" dedi kokos sesiyle.Ya bu gerizekali ne buluyo bu kizda?Mavi gözleri olabilir fizik te olabilir ama karakter yok.

"Biz gidelim en iyisi."dedim ve sinirle oradan ayrildim.Buketle bi sezlong bulup oturduk ve kitabimi actim.

"Harikasin buket! gercekten bunu bile bile buraya geldik."

"Ya deniz! sahilin tadini cikar birak su tiki kizi." Haklida olabilirdi aslinda.

-----------------

Sahilden sonra eve geldim.Babam is gezisinde olmaliydi.Her zamanki gibi. Bu sasirilacak bir durum degildi zaten.Sirketimiz vardi ve oldukca zengindik ama ben bunu abartmayi sevmem dis görünüsüm siradan liseli kiz.Abartidan nefret ederim veya zenginligi disina vurmus insanlardan.Buketle ben bebeklikten beri arkadasiz.Ulaslada.... Kendimi uykunun derin kollarina verdim. Sürtük adayi ve gözü kör ulasi unuttup yattim...

Merhaba arkadaslar bu hesapta ikinci hikayem oburunu sildim ama bunu begendiyseniz vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin :) :) multimedya ulaş ve deniz Kisa oldu evet öbür bölümleride okursaniz sevinirim orda daha detayli

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin