-4-

44 2 0
                                    

Bu oyun daha fazla büyümeden olayi toparlamam gerekliydi.Ama bundan memnun degilimde demicem.Bi oyun bile olsa cagatayla oyun amacli takilmak beni rahatssiz etmiyo.Ulasi unutuyorum.Belkide bu durum bu kadar kötü degildi cagatayi aradim.

-´cagatay?

-Evet?

-Sarhos oldugum yere gelsene.

-Seni oraya alcaklarini sanmiyorum. "dedi gülerek"

-Oraya gidicem ister gel ister gelme. "dedim ve telefonu kapattim"

Bu kücük olay olali 2 hafta oldu ve ben degistim.Bunu degistirmeye calisip eski normal hayatima gecmeyi umuyorum.Oraya vardigimda biraz barin önünde bekledim ve sigarami cikardim.Bu seyden hernekadar igrensemde beni kendine cekiyo.Biraz uzakta cagatayi gördüm buraya geliyodu demek geldi.Agzimdaki sigarayi yere atip ayagimla ezdim.Beni görünce siritti.

"Ne SIRITIYOSUN?"

"Baglandin herhalde."

"Seni ilgilendirmez."dedim ve iceri girdim.Barmen beni görünce

"Yine basimiza bela olucaksan simdi cik git."dedi elindeki bardagi durularken.

"Merak etme,gecen günkinden ver."Güldü ve bardagi doldurdu.Bu hizli degisimi ben bile anlayamadim.Buketle 2 haftadir telefonla bile konusmadik.Artik asosyel ergenler gibi evde oturuyorum.3 bardak ictim ve eve gitmekte kararliydim.Babam eve gelmeden odama gitmeliydim.

"Beni eve biraksana."dedim baygin bir sekilde.

"Harbi gerizekalisin."dedi ve kolumdan tasiyarak beni arabaya bindirdi.5 dakikaya eve gelmistik.Evde kimse yoktu ona anahtarlari uzattim kapiyi acmasi icin.Merdivenlerden cikaramadigi icin kucagina aldi.Odama girdik ve beni yataga yatirdi.Uzun süre baktiktan sonra odadan cikti.Bu durum 2. kez oluyordu ve ben etkileniyodum.Cagatayin cazibesinden ve kötü havasindan,Kötü aliskanliklardan...

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin