Uyandigimda telefonumda 30 mesaj ve 20 cevapsiz arama vardi.Saate baktigimda 4 tü nasil bu kadar uyuyabilmistim.Tahmin ettigim gibi bütün mesajlar ve aramalar bukettendi.Hemen onu aradim,
"Ya kizim ne acmiyosun teleofnu?"
"Yeni uyandim."
"Vay öküz.Ya benim bi arkadasim gelicek suanda onunla herzamanki cafe de oturuyoruz sende gelsene?"
"Olur.Gelirim yarim saate."
Üstüme beyaz sortumu gri yarim tisortümü ve converse lerimi giydim.
-----
Cafeye geldigimde buse'nin yaninda inanilmaz derecede yakisikli bir cocuk oturuyordu.Onlarin yanina gittim.
"Hosgeldin deniz."
"hosbulduk."
"Bu arkadasim cagatay."
"Memnun oldum."dedi gülümseyerek.
"Bende." Oturup kahve falan icip konustuk.Cagatay daha sonra masadan kalkti ve buketle yanliz kaldik.
"Cagatay sencede yakisikli degil mi?"dedi gülerek.Kesinllikle bunu bana ayarlamaya calisiyo uyanik.
"Olabilir."
"Cok yakisiyosunuz.Ama dikkat et serseri tiplidir."
"Bu beni ilgilendirmez buket."
"Peki öyleyse."
Biraz daha oturduktan sonra buket kalkti ve ben sahile dolasmaya ciktim.Biraz dolastiktan sonra ulasla adayi öpüsürken gördüm.Oldugum yerde donakaldim.Onlari fark etmemis gibi yoluma devam ettim.cagatay onlarin biraz ilerisinde duruyordu.Yanina dogru gittim.Sigara iciyordu.Bu onu daha cekici yapiyordu.
"Sigara iciyorsun. demek"
"Evet."dedi yüzüme bakmadan.Fazla serseriydi.Ve yüz hatlarina daha dikkatli bakinca yüzündeki kaslari fark edebiliyodum.Ulasin bize baktigini fark ettim ve,
"Bir tane daha var mi?"dedim.
"Ciddi misin?Sigara icin fazla sevimlisin."dedi gülerek.
"Hadi.."dedim.Ve cebinden sigara cikardi.Cakmakla yaktim.Tadi berbatti.Ama huzur veriyordu. Ulas bizi gördü ama yanimiza gelmedi.O da ayni anil gibiydi.Serseriydi.Sigara bittikten sonra cagatay yürümeye basladi.Ona dogru kosarak,
"Nereye?"dedim.
"Benimle dolasmak istiyo musun gercekten?"dedi.
"Bence fazla cana yakin duruyorsun."dedim.
"Sende fazla safsin."
"Olabilir."Derken ulas yanimiza geldi.
"Deniz? Senin ne isin var burda?"dedi sinirli bir sekilde.
"Ulas.? Bu seni ilgilendirmiyo."
"Sigara iciyordun."
"Evet." Sonra yanimiza ada geldi.
"Askiim gelsene ne isin var burada?"dedi gözüyle anili keserken.
"Hic gel gidelim."dedi onun belinden tutarak. sonra gittiler.
"Sana böyle hep karisir mi?"
"Hayir."
"Benimle gelmekte kararli misin?"
"Tabiki."dedim ve yürümeye basladik.
Bir yerin önünde durdu kapisinda iki kisi öpüsüyorlardi.Iceri girdik.Cagatay bir yere oturdu.Ve barmen bana bakis attiktan sonra ona ickisini verdi.
"Bende aynisindan aliyim."dedim.
Barmen bana güldü.
"Burasi cocuklar icin bir yer degil."dedi.
"Bence uzatmada ver."dedim bana aynisindan verdi.
Kafama diktim ve,
"Bune be bunu nasil iciyosun.?"
"Üst sokakta pizzaci var istersen oraya git."dedi gülerek.
"Bence sen bana bir tane daha ver." dedim. Fazla agir gelmis olucakki.Basim döndü.Ve bayildigimi hatirliyorum.
Uyandigimda buketlerin evindeydim.
"Sana icme demistim."Dedi cagatay.
Elimi kaldirarak, "Biliyo musun? Buraya daha SIK gelmeliyim." Daha sonra buketin geldigini gördüm.
"Ya harbi gerizekalisin kizim en son ictiginde ne oldugunu sende biliyosun."dedi söylene söylene.
"Tesekkürler."dedi buket.Cagatayda elinde sigarasiyla buradan uzaklasti.Buket beni odasina cikardi ve telefonu cikarip ulasi aradi.
"Ulas yardimina ihtiyacimiz var.Deniz fazla icti ve sizdi." "Tamam benim evde suanda gelince mesaj at."
Daha sonra ulasin geldigini gördüm ve gözlerim kapandi.En son araba oldugumuzu hatirliyorum.Ve sayikladigimi....
"Seni seviyorum anlamiyo musun hala beni? "
Multimedya cagatay ve buket