Dzień jak każdy inny.
Znudzony całym światem chłopak w kucyku, siedział spokojnie w ławce i obserwował swoją klasę.Chociaż że to już drugi rok akademi ludzie nic się nie zmienili z charakteru.
Ostatni z Uchiha siedział na końcu klasy z kamieną twarzą i był otoczony swoim fanclubem.
Większość chłopaków z klasy patrzyła na niego z mordem w oczach.
A reszta klasy jest w swoich grupkach i rozmawia o jakiś głupotach.
Chłopak w kucyku był już tym wszystkim znudzony. Nic się nie dzieje.
Karzdy dzień akademi był praktycznie taki sam.
Lekcja teoretyczna, trening, znowu lekcja teoretyczna a potem jeszcze więcej lekcji teoretycznych.
W tym wszystkim jednak mugł dostrzec plusy przynajmniej mógł się wyspać i miał czas na rozmyślenia.
Po pięciu minutach nic nie robienia zadzwonił dzwonek a wszyscy zajęli swoje miejsca.
Młody chłopak westchnoł.
Wiedział już że zacznie się lekcja historii z Iruką Umino.
Mimo że jest bardzo miły i troskliwy dla swoich uczniów to nikt nie może zaprzaczyć że jego lekcje są po prostu nudne.
Młody chłopak z klanu Nara już z góry załorzył że ten dzień będzie tak samo nudny i popadający w rutynę jak karzdy inny.
Niestety nie wiedział jeszcze jak bardzo się myli.
Tak młody Shikamaru dziedzic głównej gałęzi klanu Nara. Chłopak w czarnym kucyku i swoim znudzonym spojrzeniem który cały czas mówi jakie " to upierdliwe ".
Nigdy by się nie spodziewał że taki nic nie pozorny dzień taki jak dziś zmieni tak wiele w jego życiu.
A to wszystko za sprawą pewnego nowego blond włosego ucznia.
CZYTASZ
Tajemnica
FanficPewnego jak zwykle nudnego dnia w akademii zawitał nowy uczeń niejaki uzumaki naruto.wiecznie znudzony chłopak bardzo się nim zainteresował.zaczął mu pomagać po tym jak poznał prawdę o nim. Co z tego wyniknie dowiecie się w książce