Dönülmeyen Maden

100 2 0
                                    


DestroyerDorry o gün madene inmeye can atıyordu.Altın kask ve ayakkabı,demir pantolon ve elmas göğüs zırhını giymişti.Yanına elmas,demir ve taş olmak üzere üç kazma aldı.(Meraklısına;Elmas obsidyen görünce etrafından dolaşma zahmetini unutmak içindi.Demir ile elmas,kızıltaş ve altın kazacaktı.Taş olan geri kalanlar içindi.)Gerekli olan meşale,yiyecek,demir bir kürek ve birkaç eşya dışında çantası boştu.Can dostu Hackie'ye uğradı.Hackie'yi Spleef'te veya TNT Run'da yenebilirsiniz ancak tahmin konusunda yarışmaya başlamadan çekilin.Onun her tahmini doğrudur.Hackie Dorry'nin geleceğini bilmiş ve balkabağı turtası yapmıştı.Dorry birkaç dostuna daha uğrayarak madene gitti.Onun gittiği yolu işaretlemesi çok gariptir.Bir tabelaya kendi uydurduğu birtakım işaret yazardı.Dorry yeni bir maden kazmak yerine bir mağara bulmaya çalıştı.İşte sebebi:ÜŞENGEÇLİK!Sonunda bir mağara buldu.Mağaranın çevresinde gezindi ve bir köy buldu.İyi ki zümrütleri yanındaydı.Biraz ticaret yaptı,demirciye girdi ve ardından maden olayına başladı.16 gün sonra Hackie onu merak etti ve doğru bir tahmin daha yaparak onu en son gören kişi ile görüştü:DestroyerNovice,Novice onun kardeşiydi!Novice Dorry'nin madende olduğunu söyledi.Demek ki hâlâ oradaydı.Hackie çok endişelendi ve hazırlanmadan çıktı.41 gün sonra "Dorry'nin dili"ni çözdü.13-(: Dorry'nin "dil"inde 31 kare sağa anlamına geliyordu.Mağarayı ve köyü rahatça buldu.Köyü biraz inceleyip mağaraya indi.Mağarada Dorry yerini meşalelerle işaretlerdi.Hackie meşalelerin sonunu buldu.Meşalenin azıcık ötesinde bir Creeper çukuru,bir sürü ok ve yerlere saçılmış çürük etleri görünce evine döndü ve bir ay boyunca kimseyle görüşmedi...

MİNECRAFT:DestroyerDorry'nin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin