Bulunan Günlük

7 0 0
                                    

Hackie bu soygunu tahmin etmişti.(Tahminlerinin doğru olduğunu söylemiştim)Hemen Dorry'nin evine koştu.Halley daha gelmemişti.Bir dakika sonra Halley içeri girdiği anda Hackie suratına kürekle vurdu.Halley affalladı ve konuşmaya başladı:"Senin de soygun yapmak istediğini biliyordum!Sanırım beni polis filan sandın.Ama neyse,soyguna devam"diyerek 2.kürek darbesini tam karnına yedi.Hackie sinirlenip:"Seni noob!Beni kendine mi benzettin!Yuh!Edepsiz!Hırsız!Adi Herif!Pis-"derken Halley lafını kesti:"Artık bitti mi?!?".Elbette bu hayatının hatasıydı.O evden çıktığında sedye üzerindeydi.Polis Memozi ile görüşüp Dorry'nin evine geri döndü.Evi güzelce temizledi ve bir kağıt buldu.Kağıtta"Hackie tahmin konusunda çok iyidir,lakin,ben de iyi bir tahminde bulunacağım.Hackie,eğer bunu okuyorsan şimdi ben kayboldum.Burası çok karanlık.Nerede olduğumu bilmiyorum.Her gün arkadaşımın kardeşi Brine bana bir mantar güveci,bir tane de su şişesi getiriyor.Burada şartlar çok zor ve 9 gün içerisinde öleceğim.Tüm mal varlığımı sana devrediyorum.Ama bir şey daha hatırlıyoru-"kağıt buradan itibaren yırtıktı.Hackie üzgün bir şekilde sandıklara bakarken bir defter buldu.Defterin yanında bir tane de mürekkepli kalem vardı.Bu,Dorry'nin günlüğüydü...

MİNECRAFT:DestroyerDorry'nin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin