Karácsony

194 7 6
                                    

Timi szemszöge:

Ma van szenteste! Amit már nagyon nagyon vártam. Amióta megnyertük a dancing-et, a világ legboldogabb emberének érzem magam... Ehhez még a karácsony is hozzá tesz...

Apropó Dancing... Bercivel a csókunk óta annyira nem beszéltünk egymással, viszont ma együtt karacsonyozunk... Ma kora este megyek anyukámhoz, ott vele és a tesvéreimmel ünneplünk, holnap apukámnál is karácsonyozunk, késő este pedig jön hozzám Szimi (a legjobb barátnőm) a párjával Balázzsal és jön Berci is...
Eléggé izgatott vagyok, hogy hogyan fog alakulni Bercivel a találkozásunk, de nagyon remélem, hogy jól... Nagyon hiányzik...

Ma szinte az egész napom sütés és főzés volt... Sütöttem rengeteg sütit, de komolyan... Rengeteget, konkrétan egy cukrászdát indíthattam volna...
Igyekeztem olyan ételeket főzni amiket Szimiék nagyon szeretnek, meg persze Berci kedvéért töltött káposztát is csináltam.

Egy sima fekete szoknyát vettem fel és egy zöld felsőt, majd a temérdek sütivel indultam el anyuhoz...

-Hugi nem tudtam, hogy cukrászdát nyitunk/ jött ki hozzám Hajni majd nevetve megölelt.
-Ha ha ha. Inkább segíts/ forgattam a szemem mosolyogva
-Timikém/ ölelt anya szorosan magához miután beértünk a házba.
-Jó látni hugica/ ölelt magához szorosan Orsi is
Anyánál nagyon jót ettünk és beszélgettünk, majd elindultam haza...

Otthon egy fekete testhez simuló ruhába bújtam, majd felvettem a Bercitől kapott nyakláncomat majd a hajamat hagytam hogy a vállamra omoljon... Szerettem volna kicsinosítani magam és hát remélem sikerült... Miután megteritettem a vacsihoz, csengettek is a vendégek.
-Szia Timci/ ugrott a nyakamba Szimi, majd Balázsnak is köszöntem. Utoljára Berci lépett be az ajtón.
-Szia/ köszöntem neki mosolyogva
-Gyönyörű vagy/ súgta a fülembe miután közelebb lépett hozzám, majd egy puszit adott az arcomra...

Nagyon jót vacsiztunk és ízlett a vacsora Berciéknek is...
Vacsi után Szimi és Balázs, éppen a "Boldog Karácsonyt, Neked is szerelmem" csókukat folytatták az erkélyen, mi Bercivel egymással szemben álltunk és csak néztük egymást.
-Hideg van/ dörzseltem meg a karom és több nem is kellet Bercinek... Levette a zakóját majd a vállamra terítette
-Köszönöm/ néztem rá hálásan
-Ne köszönd. Természetes
-Viszont valamivel meghálálhatod/ lépett hozzám közel.
-Mivel?/ mosolyogtam rá majd az ajkaimra tapadt...

Így telt a karácsonyom... Családdal, barátokkal és a szerelemmel...

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now