Jive

251 8 0
                                    

Berci szemszöge:

A múltheti táncuk nagyon jól sikerült... Nagyon jól állt Timinek a tangó de biztos vagyok benne, hogy a mostani táncunk még jobban fog neki tetszeni.

A táncterembe várakoztam Timire, amikor egyszercsak Orsi lépett be az ajtón.
-Szia Bercikém/ jött oda hozzám majd szorosan megölelt.
-Szia. Ti nem próbáltok? /kérdeztem tőle miután vissza öleltem.
-De igen csak még Emilio nem ért ide/ vonta meg a vállát.
-Nagyon büszke voltam rád tegnap. Nagyon jó volt a tangó/ mosolygott rám.
-Timi sokkal jobb volt/ gondoltam Timire.
-Jó jó... De te vagy a profi/ mondta majd oda hajolt hozzám és egy puszit adott az arcomra majd abban a pillanatban lépett be Timi az ajtón... És hát eléggé meglepődött azon amit látott.
-Öhhm zavarok? / kérdezte meg a szemöldökét össze ráncolva.
-Dehogy zavarsz/ léptem el gyorsan Orsitól.
-Hagylak is titeket próbálni/ mondta Orsi majd mosolyogva kisétált az ajtón.
-Szia Timi/ léptem hozzá közelebb.
-Szia/ köszönt mosolyogva de nagyon furcsa volt.
-Na de gondolom tudni akarod mit táncolunk/oldtam fel gyorsan a feszült hangulatot.
-Igen igen. Mond már/ tapsikolt
-A táncunk nem más mint a Jive/ csaptam össze a tenyerem, Timi pedig szorosan megölelt. Bár örökké tartana ez az ölelés...

A gyakorlás nagyon jól ment. Végig jó kedvűen táncoltunk és próbáltunk. Timi nagyon tudta kamatoztatni az akrobatikus tudását. Nagyon sok jó ötlettel állt elő.

A hét nagyon gyorsan eltelt és az élő show is csak egy szemhunyásnyi volt... Miklós nagyon nagyon megdicsert minket ami nagyon jól esett, és külön jó dolog, hogy Timin valami eszméletlen jól állt az a kék ruha.
Most éppen a kocsimban ülünk és éppen haza felé tartunk. Timi szinte már majd el aludt az anyós ülésén, annyira fáradt volt.
-Timi! Megjöttunk/ simogattam meg az arcát.
-Máris? /nyitotta ki a szemét.
-Igen. Gyere felkisérlek/ szálltam ki a kocsiból majd kinyitottam neki az ajtót.
Majd kissé bátortalanul megfogtam a kezét és úgy kezdtünk el bemenni a házba.
Már mindenhol sötét volt, egyetlen egy hölgy nézett még ki az ajtón.
-Szervusztok fiatalok/ köszönt nekünk kedvesen.
-Csókolom Márti néni/ intett neki Timi mosolyogva.
-Nagyon csinosak vagytok. De Timikém nem is mondtad, hogy lett párod. Nagyon szépek vagytok együtt/ mondta. És az igazat meg valva nagyon jól esett amit mondott. De hát nem így van... Timivel nem vagyunk együtt.
-Jaa nem. Mi nem vagyunk együtt/ engedte el Timi gyorsan a kezem. Majd elköszöntünk a nénitől és be is mentünk Timi lakásába.
-Nem jössz be egy kicsit? / kérdezte meg az ajtóban állva.
-De/ mondtam igent azonnal. Majd a lakásba beérve, Timi felkapcsolta a villanyt majd azonnal Licsihez sietett.
-Berci, bemutatom Licsit/ nézett rám azzal a csodaszép szemeivel.
-Szia Licsi/ simogattam meg, majd azonnal megnyalta a kezem.
-Kedvel téged/ nevette el magát Timi.

-Nagyon fáradt vagyok/ ültem le Timi mellé a kanapéra.
-Azt elhiszem. Én is nagyon. Menj haza nyugodtan. Mostmár megleszek/ döntötte oldalra a fejét, hogy rám tudjon nézni.
-Ja persze. Megyek/ mondtam kissé szomorúan. Nem is értem mit vártam. Hogy majd Timi a nyakamba ugrik és kéri, hogy maradjak itt?

Otthon a zuhany alatt állva, folytattam magamra a jéghideg vizet...
Timin gondolkodtam...
Ő annyira csodálatos. Gyönyörű, mosolygós, okos, kedves vicces és még sorolhatnám. Én meg vagyok az egyszerű táncos fiú aki folyton csak a lépésekkel nyaggatja őt...
Mit akarna pont ő tőlem? Biztos van neki valakije.
Kezdem nagyon megkedvelni őt, de nem csak úgy mint barát... De sajnos azt érzem, hogy ez nem kölcsönös...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now