T&B

272 11 5
                                    

Timi szemszöge:

A héten a téma a Halloween... Mi pedig egy rumbával készülünk...

Éppen a táncipőmbe léptem bele, hogy végre elindulhassak Bercihez, ő pont kopogott az ajtón...
-Timi jöhetek? /hallottam a hangját, majd egy igen válasz után, be is lépett az ajtón.
-Látom már készenlétben vagy/ dőlt neki mosolyogva a falnak.
-Persze, mehetünk/ majd léptünk volna ki az ajtón amikor rájöttem, hogy elfelejtettem valamit. A T&B nyakláncom...
-Várj Berci. Ezt majdnem elfelejtettem/ mutattam fel neki a a nyakláncot amitől egy nagy mosolyra húzta ajkait.
-Be tudnád kapcsolni? /kérdeztem tőle majd hátat fordítottam, ő pedig mögém lépett és becsatolta a láncom... Egy pillanatra egy nagyon furcsa érzés fogott el mikor mögém lépett. Nagyon jól esett a közelsége...
De ezeket a gondolatokat gyorsan elhesegetve, köszöntem meg neki hogy bekapcsoltla a láncot, majd mostmár tényleg mentünk próbálni.

-Na Timi. Hányszor voltál már szerelmes? /kérdezte meg. Amit először nem értettem de válaszoltam rá.
-Kétszer/ mosolyodtam el halványan
-Most is hasonló érzéseket kell mutatni. Ugyanis a rumba a szerelmesek tánca. /mondta
-Oké, öhhmm megpróbálom/ válaszoltam majd el is kezdtük a táncot. Végig iszonyú közel voltunk egymáshoz ami nem kicsit hozott zavarba.
-Nézz a szemébe. Bízz bennem/ suttogta
-Bízom./ bólintottam
-Sikerült elnyernem a bizalmad? / döntötte homlokát az enyémnek.
-Sikerült/ nevettem el magam.
-Ennek nagyon örülök/ nevetett velem ő is.

-Nagyon fáradt vagyok/ dőltem el a padlón
-Azt elhiszem/ dőlt le mellém Berci is. Majd a földön fekve bámultuk a plafont. Már majdnem 10 óra volt. És mi még próbáltunk.
-Mára szerintem kitáncoltuk megunkat/ döntötte oldalra a fejét, hogy rámnézzen.
-Szerintem is. Menjünk haza. Haza tudsz vinni? /néztem rá
-Persze. Érted bármit/ mosolygott rám.

Berci szemszöge:

Timi elaludt a kocsiban. Nem akartam felébreszteni ezért inkább, ölbe felvittem hozzám.
-Elaludtam? /kérdezte felülve a kanapén
-Igen/ nevettem
-Ohh ne haragudj/ dőlt hátra mosolyogva.
-Semmi gond. Nem akarok tolakodó lenni, de már nagyon késő van. Itt maradhatsz ha gondolod/ ültem le mellé.
-Nem lenne gond? /nézett rám
-Dehogy lenne gond/ raztam a fejem mosolygva

Este miután megfürödtünk (természetesen külön😂), Timi a francia ágy egyik felére, én pedig a másikra feküdtem.
-Hát akkor jó éjt Berci/ fordult felém.
-Jó éjt Timi/ mondtam és már el is fordult a másik oldalára.
Már majdnem aludtam amikor észre vettem, hogy Timi nem nagyon tud aludni, fojton forgolódott.
Majd hirtelen közelebb mentem hozzá és átkaroltam.
-Így már tudsz aludni? / kérdeztem mosolygva
-Így már igen/ mondta majd egy puszit adtam az arcára.
A karjaim között nyugodtan tudott aludni... 🥰

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now