Vége

165 7 6
                                    

Timi szemszöge :

Bercivel már 2 és fél hónapja kint vagyunk Dominikán...
A napjaink monoton napok... Én reggel elmegyek forgatni, Berci pedig a parton vagy a szállodában van... A hétvégék azok amiket kettesben tudunk tölteni... Kevés, de mindennel többet jelent, hogy kint van velem...

Ma szombat van, ami azt jelenti, hogy kettesben lehetünk végre...
-Jó reggelt/ suttogtam, miközben Berci nyugodt arcát néztem.
-Na? Készen állsz arra, hogy meghódítsuk Dominikát? /tűrt el mosolyogva egy tincset a szememből
-Készen/ nyomtam egy puszit a szájára.

Egy gyors reggeli után elindultunk a kikötőbe, ugyanis hajóval felfedezzük a szigetet.
Simán kiköltöznék Dominikát, ha a családom is ott élne. Olyan gyönyörű hely...
-Jöjjön hölgyem/ segített Berci leszállni a hajóról majd kézen fogva elindultunk sétálni...
Már egy órája sétáltunk amikor egy domb tetőre értünk. Majd a földre leülve kémleltük a lemenő napot. Majd Berci egyszer csak megszólalt.
-Szeretnék mondnai neked valamit/ nézett rám, én pedig figyelmesen hallgattam.
-Mind ugye te is tudod, egy átlagos férfi vagyok Szentesről akinek szenvedélye a tánc. Aki inkább képzeli el az életet egyedül, minthogy ne táncoljon. Na ezt így is gondoltam egyenes őszig. Hiszen felkértek egy műsorba, profi táncosnak, hogy egy lelkes amatőr tanítsak... Nem tudtam mire számítsak. Majd a castingot követő napon megjelent a táncteremben egy barna hajú csodaszép lány. Igéző mosollyal és csillogó zöld szemekkel. Első látásra szerelmes voltam. Aztán ahogy egyre csak megismertem ezt a lányt, annál inkább azt éreztem, hogy kell nekem. Basszus! Nincs még egy ilyen csoda mint ő. Úgy éreztem, hogy életemben először igazán szerelmes vagyok, és bármit képes lennék megenni ezért a lányért. És tudod hogy hívják ezt a lányt? Ez a lány nem más mint Gelencsér Tímea. Aki baromi gyorsan belopta magát a szívembe és nem is akarom, hogy el menjen onnan. Szeretném vele leélni az életem. És nagyon remélem, hogy ő is velem. Szóval feltenném neked azt a kérdést. Timi! Lennél a feleségem? /vett elő a zsebéből egy gyűrűt. Sírva omlottam a karjai közé...
-Igen! Mindennél jobban szeretnék a feleséged lenni! /suttogtam a fülébe.
Ott ültünk kéz a kézben. Szerelmesen! Úgy éreztem, hogy nem létezik más Csak Mi ketten, a táncparketten...

                              ~Vége~

_____________________
Na hát már nem szerettem volna tovább húzni a történetet, így ez lett e befejezése... Remélem azért tetszett nektek és örömmel olvastátok... 😊
Arra gondoltam hogy kezdenék egy új könyvet, szóval kérlek írjátok nekem ötleteket, hogy mit olvasnátok szívesen....
Helcsoo🥰

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now