Irány Dominika

190 6 0
                                    

Timi szemszöge:
December 28, hajnal 5 óra

Ma INDULUNK Dominikára. Igen, nem feleslegesen használtam a szót többes számban, ugyanis Berci is jön velem!😍
Karácsony óta konkrétan együtt lakunk, és bár nem igazán jelentettük ezt be, de egy párt alkotunk. Szóltam a stábank, hogy Berci nélkül nem szeretnék kimenő, így hát ő is jön velem.

-Jó reggelt/sutoggtam, miközben Berci arcát néztem.
-Neked is/ símította kezét az arcomra.
-Gyere, keljünk fel. Hamarosan indulunk! /adtam egy puszit az arcára.
-Biztos jó ötlet ez? /kérdezte meg, miközben szorosan átölelt.
-Mármint mi? /bújtam hozzá
-Hát hogy kimenjek veled! Neked ez a munkád, nem akarom tönkre tenni/ nézett rám
-Dehogy teszed tönkre. Én vagyok a legboldogabb, hogy ki jössz velem/ adtam egy lágy csókot az ajkaira
-Szeretlek/ puszilta meg a szám

Három óra múlva már bőröndökkel álltunk a reptéren és vártunk a becheckkolásra (bocsi ha rosszul írtam szerk.) miközben anyutol és a testvéreimtől búcsúzkodtunk.
-Vigyázzatok magatokra és érezzétek jól magatokat/ölelt meg minket anya
-Hívlak majd titeket minden nap/mosolyogtam rájuk, majd leadtuk a bőröndöket és felszálltunk a gépre.
-Most vegyem úgy, hogy nyaralni megyünk? /nézett rám Berci miközben újjait rákulcsolta az enyémekre.
-Igen. Bár nem mindig leszünk együtt ugyanis nekem szinte egész nap forgatom kell/ sóhajtottam
-Ne aggódj! A hétvége a miénk/ mósolygott rám, majd még indulás előtt adott egy csókot.

Röpke 32 óra után meg is érkeztünk Dominikára.
-Hát itt vannak a kedvenc szerkesztőim/ futottam oda Barbihoz és Noémihez, akik a reptéren vártak minket.
-Újra együtt a pindúr pandúr team/ öleltek meg a csajok
-Bercikém te aztán jól meg vagy pakolva/ szólt oda Barbi Bercinek aki mindkettőnk bőröndjét egyedül hozta.
-Jajj Berci ne haragudj/ szaladtam oda hozzá
-Semmi baj kincsem! Megoldom/ mosolygott rám, majd már húzta is tovább őket.
-Kincsem? Ez tetszik/ jegyeztem meg halkan, persze csak úgy, hogy ő ne hallja.
-Na gyertek indulunk a hotelbe mert neked forgatni kell/ csipkedtük magunkat, majd a hajóra pattanva, mentünk a szállodához.

Gyorsan elfoglaltuk a szobánkat, majd  már öltöztem is át, majd mielőtt sminkeshez rohantam volna, gyorsan elköszöntem Bercitől
-Nekem most indulnom kell, de este jövök. Addig rendezkedj be, érezd otthon magad/ adtam egy puszit az arcára, és már indultam volna, de megfogta a kezem és vissza húzott magához.
-Hé! Csak azt akartam mondani, hogy nagyon örülök, hogy itt lehetek veled. Siess vissza/ karolta át a derekam majd egy szédítő csókot adott.

15 perc smink után, már a pája szélén voltam és készen álltam az interjúkra...

A nap viszonylag gyorsan eltelt, és már alig vártam, hogy mehessek vissza a szállodába.
-Jólvan gyerekek! Mára ennyi/ szolt hangosan Szabi az operatőr, ami azt jelentette, hogy mehetünk. A versenyzők már korábban vissza indultak, de nekünk még volt némi teendőnk, de mostmár mi is mehetünk pihenni
-Timi! Örülök, hogy itt vagy velünk/ mosolygott rám Laci, majd ő is a hotelbe indult.

Már éppen szálltam volna be a liftbe, amikor eszembe jutott, hogy Berci tuti valamelyik kajáldában vagy az étkezőben van.
-Na végre már/ vett észre engem, és igazam volt, az étkezdéből sétált ki. Nagy mosoly ugrott az arcomra, majd oda futottam hozzá és erős karjai közé vetettem magam, lábaimat pedig dereka köré kulcsoltam.
-Nagyon hiányoztál/ csókoltam meg hosszan.
-Te is nekem. De elfoglaltam magam, jó itt a kaja/ vonta meg a vállát mosolyogva én pedig elnevettem magam.

Egy fél órát meg sétáltunk a hotel körül, majd vissza mentünk a szobába.
-Tegyük el magunkat holnapra, ugyanis irány a Karib-tenger/ adtam egy csókot neki majd szorosan hozzá bújtam és úgy aludtunk el...

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Where stories live. Discover now