"Annyira Büszke Vagyok Rád"

291 10 2
                                    

Timi szemszöge:

Első show-ban Tango, múlthéten Jive... Fogalmam sincs, hogy mi lesz a következő táncunk.

-Szia Timella/ köszöntött Berci mosolyogva majd már kezdtünk is táncolni.
-A mostani táncunk a Foxtrott/ mondta
-A Foxtrott? /kérdeztem meg de inkább magamtól, nem pedig tőle.
-Bizony. A Foxtrott az maga a megtestesült elegancia. Nagyon de nagyon elegáns táncról van szó...
-Es bennem aztán rohadtul sok az elegancia/ mondtam cinikusan amin elnevette magát.
-Ne már Timi. Egy elegáns gyönyörű nő vagy/ fogta meg a vállam majd szorosan megölelt.

Nagyon küzdöttünk ezzel a Foxtrottal. Bár a lépések jól mentek de még mindig nem éreztem magaménak.

Éppen egy interjún ültünk amikor egyszercsak bevallottam valamit Bercinek ami már régóta nyomta a lelkem.
-Nekem az elsődleges célom az, hogy büszke legyél rám/ néztem rá.
-Nyilván vannak elvárásaim de ezek megugorhatóak, és... /mondta de meg látta, hogy lefolyt egy könnycsepp az arcomon.
-Neee/ húzott közelebb magához, majd egy puszit adott a fejemre.
-Miért sirsz? / tűrt el egy tincset a fülem mögé.
-Azért mert félek, hogy miattam lesz rossz/ sírtam továbbra is. Majd a meg fogta a kezem és meg puszilta.
-Dehogy kész miattad rossz. Nagyon ügyes vagy. Meg tudod csinálni/ adott egy puszit az arcomra...

Eltáncoltuk a Foxi-maxit (én neveztem el így :D)...
Most éppen Berci karjaiban vagyok és szorosan ölel magához...
-Annyira Büszke vagyok rád / puszilt meg, miközben még mindig ölben tartott....
Hab a tortán, hogy még az első 10 pontunkat is megkaptuk Nóritól.

Éppen az öltözőnkben ülünk amikor Berci elővett egy kis dobozt a kabátjából...
-Ez micsoda? /kérdeztem izgatottan.
-Nyisd ki/ karolta át a vállam.
A dobozt kinyitva egy ezüst nyakláncot láttam amin egy medál díszelgett. A medál egy T&B felirat volt. Timi és Berci...
-Istenem. Nagyon szépen köszönöm/ borultam a nyakába.
-Nagyon szívesen/ simította kezét az arcomra. Most volt az a pillanat, hogy megcsókoltam volna... De nem lehetett. Hisz ő biztos nem érez így...
Nem kell neki az a miliő és az a felhajtás ami engem körül vesz. Pedig úgy érzem, hogy kezdem nagyon megkedvelni... De nem csak mint barát...

,,𝑀𝑖 𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎 𝑡𝑎́𝑛𝑐𝑝𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛..."/ 𝑏𝑒𝑟𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑓.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon