Multimediada Doğa var.
Kusura bakmayın bu aralar yoğundum ve bölüm geç geldi umarım yeni bölümü beğenirsiniz iyi okumalar canlarım :)Ayazın burada ne işi vardı acaba oturmaya gelmiş gibi durmuyodu yüzünü tama göremesemde endişeliydi ve derin derin nefes aldığı burdan belli oluyodu muhtemelen koşmuştu.
Sürekli etrafına bakıyodu ve en sonunda gözleri benim gözlerimde durdu ve ardından yanımdaki berkeye kaydı.
Yüzünde gözle görülür bir rahatlama oluşmuştu. Sesli bir biçimde nefesini verip bizim yanımıza geldi ve masanın önündede durup bana bakmadan direk berkeye yöneldi.
" Nereye kayboldun Berke ?! " dedi. Sesi sinirliydi. Aslında sesinde daha çok korku vardı.
" Ya abi sen gidelim diyince ben de gitmek istemediğim için buyaya kaçtım sonrada Doğayla tanıştım. " dedi. Sanki büyük bir adammış gibi.
Bir berkeye baktım bir ayaza baktım cidden benzemiyorlardı.
Ayaz oflayıp karşıma oturdu ve gözlerini bana çevirdi " meraba " dedi gayet normal bir şekilde.
Yüzümdeki gülümsemeyle beraber
" merhaba " dedim.
Bir müddet gözlerine baktım gerçekten yakışıklıydı ona ısınmıştım ve iyi bir dost olabilirdi aslında.
Ben bu düşüncelere dalmışken berkin sesiyle kendime geldim ve söyledikleri yüzünden şaşkınlıkla berke döndüm.
" Abi Doğa çok güzelmiş benim sevgilim olsun mu ? " diye sorunca bir an Ayazla birbirimize şaşkın bir şekilde baktık ve gülmeye başladık.
Bunu o kadar ciddi söylemiştiki.
Ayaz kendini sakinleştirdikten sonra berkeye dönüp yüzündeki sırıtmayla konuştu.
" Ama Berke o çok yaşlı sana daha genç birini bulalım " dedi. Hah resmen yaşlı dedi ya !
Ben Ayaza şaşkınca bakarken Berke lafa atladı. " Ama o çok güzel ve yanlızmış bana öyle dediii. " dedi kendinden emin bir şekilde.
Ben hala şoku atlatamamıştım ve sessizce onların benim hakkımdaki kararlarını dinliyodum.
Hemen sonra abisinin konuşmasına izin vermeden devam etti. " Hem ona soyalım belki o kabul edey." dedi ve bana döndü.
" Doğa sevgilin olıyımmı " dedi. Ne diyeceğimi bilemediğim için Ayaza baktım.
Pis pis sırıtıyodu. Konuşmama izin vermeden lafa atladı.
" Berke onun sevgilisi var dedi. " Berkede ben de şok içinde ona bakıyoduk.
Neresinden uydurmuştu bu çocuk bunu !
Berke bana döndü ve " doyu mu " diye sordu. Sesinde kırgınlık vardı. Onu böyle görmek istemediğim için hemen konuştum.
" Hayır benim sevgilim yok. Bak ne diycem sen büyüyünce benim sevgilim olabilirsin tamammı "dedim. Gözleri parladı ve boynuma atladı ve tamam diye bağırdı. Gülmeye başladım.
Berkeye sıkıca sarılırken gözlerim Ayaza takıldı yüzünde donuk bir ifade vardı ve eylendiğine dair hiç bişey yoktu. Doğruca bana bakıyodu.
Neden böyle olmuştuki birden bire.
Ne oldu dedim dudak hareketleriyle ama bişey demedi.
Berke kollarımdan ayrıldı ve abisine doğru döndü " ben içeyideki oyun salonuna gidebiliymiyim " dedi. Yalvaran bir tonda.