Mulimediada doğa var.
İyi okumalar :)- DOĞA -
Masadan kalktıktan sonra telefonu cevapladım, arayan şirketteki sekreterimdi.
" Evet " dedim. Soğuk bir sesle. Asla şirkete özel hayatımı yansıtmazdım.
" Duygu hanım şirkete gelmeniz gerekiyor bir toplantıda sizinde onayınız gerekiyor. " dedi aceleci bir tonla.
Offf yine nerden çıkdı bu toplantı. Ben eve gidip uyuyacaktım. Tüm gece uyumamıştım ve çok yorgundum
Derin bir nefes aldım ve sol elimi cebime koyarak sekreterimi cevapladım.
" Şu anda olmaz. " dedim. Duygusuz bir sesle.
Her zaman böyleydim onlarda alışmışlardı.
" Ama efendim bu milyon dolarlık bir anlaşma. " dedi. Yani bu bir emirdi annem tarafından gelen bir emir. Rica değil. Eğer gitmezsem annemle aram bozulurdu ve dinlenmeyi bırakır şirkete giderdi.
Tekrar derin bir nefes alıp sesli bir biçimde verdim.
Kafamdaki düşünceleri bir kenara itip konuştum.
" Tamam yarım saate oradayım. " dedim.
Telefonu kapatıp cebime koydum sağ elimide montumun cebine koyup gözlerimi 3 saniyeliğine kapattım ve geri açtım.
Kendime gelmem gerekiyodu uykusuzluktan dolayı gözlerim yanıyodu.
Düşüncelerimden sıyrılıp Ayazın yanına doğru ilerledim ve karşısına oturdum.
Kafasını kaldırıp bana baktı.
Gözlerinde tanımlayamadığım bişey vardı.
Kendime gelip boğazımı temizledim ve açıklama yapmaya başladım.
" Benim acil gitmem lazım iş ile ilgili bir sorun çıktı. Bunu sonra telafi edelim olurmu ? " diye bir soru yönelttim.
İlk başta cevap vermedi, sonra bişey sorucak gibi ağzını açtı ama hemen geri kapattı.
" tamam sen keyfine bak sonra hallederiz kahve işini. " dedi.
Biraz soğuk bir şekilde konuşmuştu.
Nedeni neydi acaba ? Belkide bir nedeni yoktu normaldede böyle olabilirdi.
Hemen kendimi toparladım zorlada olsa gülümsedim. Ama gözlerime ulaşmamıştı.
Zaten uzun süredir gözlerime ulaşamıyolardı.
Ayağa kalktım ve kafenin çıkışına doğru ilerledim.
Çıkmadan önce arkama bakma isteğime yenik düşüp gözlerimle onu buldum oda bana bakıyodu.
Hemen önüme dönüp kapıyı açtım ve hızlı adımlarla arabama ilerledim.
Sürücü koltuğuna atlayıp hemen motoru çalıştırdım.
Eve doğru sürmeye başladım.
İlk önce eve uğrayıp üstümü değiştirmeliydim ve motorumu özlemiştim.
Onun bana verdiği hissi özlemiştim.
Biraz daha gaza yüklendim.
《¤》《¤》《¤》《¤》
Eve gelince arabayı garaja park edip motoru durdurdum ve indim.
Garajdan çıkıp eve doğru yürümeye başladım.
Evim site içerisindeydi her evin garajı vardı.
Kapıma gelince parmak izimi okutup içeri girdim.