17. Bölüm : Güzel Bir Gün

37 2 2
                                    

Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Bugün cumartesi'ydi. Aşağı kata inip kendime kahve yaptım. Ve tekrar yukarı çıkıp balkona geçtim. Evdeydik ve Çağan hala uyuyordu. İçtiğim kahve uykumu alıp götürmüştü bu sıralar biraz değişik hissediyorduum.

Mutlu muydum?

Hayır.

Mutsuz muydum?

Hayır.

Arafta gibiydim. Hem huzurlu hem huzursuzdum. Hem mutlu hem mutsuz ikisi arasında gidip geliyordum. Ama net bir şey yoktu. Bugün Berke'gil bizde kalacaklardı ve Arda'da burada olacaktı. Sanırım bugün söyleyecektim bulduğum bu notu.

Aşağı inip güzel bir kahvaltı hazırladım. Ve Çağan'ı uyandırmak için yukarı çıktım.

Paris'te uyandırdığım zaman geldi aklıma gülümsedim ve yanına oturup saçlarını okşadım.

-Sevgilim hadi kahvaltı'yı hazırladım kalk.

Gözlarini araladı ve dudağının bir kenarını yukarı kaldırıp bir elini belime doladı ve konuşmaya başladı.

-Tamam karıcığım sen aşağı in ben geliyorum.

Diyip yanağımı öptü.

-Tamam canım.

Kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Jeton'nun düşmesiyle olduğum yerde durdum ve arkamı döndüm.

-Sen daha demin ne dedin?

-Sen aşağı in ben geliyorum dedim.

-Yok ondan önceki.

Yerinden kalkıp yanıma gelip ellerini belime doladı ve beni kendine çekti, benim ellerim birleşmiş göğsünde duruyordu. Beni birden dudağımdan öpüp geri çekildi, ben olayın şaşkınlığıyla parmak uçlarımda yükselip geri yere inerken o kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

-Karıcığım dedim.

Hemen çekilde ve konuşmaya başladım.

-Höst lan ne karısı?

-Ne gelecekte olacaksın zaten şimdi desem ne olacak?

-Nereden biliyorsun? Belki ben öleceğim.

-Sus kızım ne ölmesi döverim seni.

-Gel kapışalım kim kimi döver.

Anın saçmalığını fark edip gülünce Çağan gülümsedi.

-Biz evlenirsek savaş çıkar net. Daha sevgiliyken anlaşamıyoruz evlenince ne olacak?

-He kabul ediyorsun yani evleneceğimizi.

-Teklifi alalım ona göre.

-İyi evlen benimle.

Gülümsedim.

-Salak ben aşağıdayım tost soğacak çabuk ol.

-Tamam canım karıcığım.

-Salak.

Gülerek aşağı indim ve çayı demledim.

Çağan aşağı inip masaya oturunca ben oturdum ve kahvaltı etmeye başladık.

-Karıcığım ellerine sağlık.

-Afiyet olsun.

Yine jeton geç düşünce çay boğazıma durdu ve öksürmeye başladım.

-Bak bugün ölürsem senin yüzünde ikide birde karıcığım deme bana.

-Ya sen niye bu kadar abartıyorsun? Karıcığım diyorum sadece.

Asi kız Ve Yeni oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin