6. Bölüm : Paris Gecesi

89 7 52
                                    

-İçeri alacak mısın?

-Hiç niyetim yok ama gelin hadi.

Hepsi sırayla girerken Arda yine bana ters bir bakış atıp içeri girdi.

Çağan'ın burada olduğunu biliyordu.

Ve o fotoğrafıda biliyordu.

Dayak is comming

-Off niye geldiniz siz ya?

-Bizde seni seviyoruz canım.

Dedi Ceyda buda Berke'nin sevgilisiydi. Bana şirince gülümserken bende somurtarak ilerledim.

Çağan mı?

Uyuyordu öküz.

-Ben Çağan'ı uyandırayım.

Gülümseyerek yanlarından ayrıldım ve Çağan'nın odasına çıktım. Çağan'ı güzel güzel yanına gelip saçlarını okşadım.

-Çağan canım arkadaşım hadi uyan.

-Beş dakika daha.

Deyip beni yanına çekip koluyla boynuma sarılınca gözlerimi kocaman açtım. Hareket etmeye çalıştıkça daha çok sıkıyordu.

-Bırakır mısın?

-Bekle biraz beş dakika.

-KALK OĞLUM KALK.

Diye bağırınca kollarını benden ayırıp yataktan düştü.

-ALLAH KOLUM.

Kapı birden açılıp içeri Arda,Berke,Nehir ve Ceyda girince Mal mal birbirimize baktık.

Yaklaşık iki dakika sonra Arda konuştu.

-Avel avel bakmayın birbirinize ne oldu burada?

-Çağan'ı uyandırdım.

Deyip şirince gülümsedim. Ceyda kendini Berke'nin kolarına bırakınca onu yolmak istesemde sakin kaldım.

-Aşkım artık yatalım çok yoruldum ben.

-Tamam sevgilim.

Deyip Ceyda'yı kucağına alıp çıkınca arkalarından bağırdım.

-BİR DAHA AŞKINIZI GÖZÜMÜN ÖNÜNDE YAŞAMAYIN YOKSA VALLAH O SEVGİLİNİ YOLARIM BERKE.

Bana hiçbir cevap vermeden bir kapıyı kapattı.

-Bizde yatalım artık.

Nehir'le Arda çıkarken aklıma gelen şeyle konuşmaya başladım.

-Burada üç odavar yanlız ben nerede yatacağım?

-Bilmem sana kalmış şekerim.

Nehir bunu söyleyip Arda'yı sürükleyerek benim odama götürdü. Onlarda kapıyı kapatınca Çağan ve ben başbaşa kalmıştık.

Çağan hiçbirşey demeden yatağa yatınca çoktan başını koyar koymaz uyudu.

-Hayır ben günahkar olabilirim ama bunları yaşayacak kadar ne yapış olabilirim ya?

Oflayarak Çağan'ın yanına yattım ve gözlerimi kapattım.

(12.00)

Gözlerimi açınca  birde ne göreyim Çağan ve ben dudak dudağaydık. Hemen karnına dirsek attıp yanından kalktım.

-AHH kızım yeter yeter ben sana ne yaptımda bana bunları yapıyorsun?

Tam söyleyecekken sustum ve direk odanın banyosuna girip elimi yüzümü yıkadım.

Asi kız Ve Yeni oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin