Şu an hayatımın en şaçma şeyini yapıyor olabilirim.
Pariste Eyfel kulesini önünde kuzenimin sevgilisi bana makyaj yapıyor.
Neden?
Canı sıkılmış.
Bn senin canına...
Her neyse bu yüzden bana makyaj yapıyor. Kabul etmiyecektim ama bana dediki 'hayır dersen gider tanımadığım birini bulur ve ona makyaj yaparım' dedi.
Çünkü kendileri manyak Allah'ım.
-Ceyda artık bırakır mısın Eftelya'yı?
Çağan konuştuğuna Ceyda kafasını hayır anlamında salladı.
-Ceyda bak bırak diyorum.
-Hayır ya bırakmıyacağım.
Ceyda küçük çocuklar gibi mızmızlanınca Çağan 'Sen bilirsin' deyip bana fondöten süren elleri çekip beni kucağına alıp eyfele doğru yürümeye başladı.
-Sen çok yüce bir insansın.
-Eyvallah.
Dediğinde Eyfel'e gelmiştik bile.
-Ee burada ne yapacağız?
-En tepeye çıkıp bütün şehri ışıklarla göreceğiz?
Yavaşça yutkundum ve kafamı evet anlamında salladım. Ama bir sorun vardı.
Benim yükseklik fobim vardı ve inanın oracıkta bayılabilirim.
Küçükken Arda,ben ve Berke ağaç eve çıkıcaktık ve benim ozamanlar yükseklik korkum yoktu. Bende çıktım ama sonra inerken düşmüştüm ve iki ay kırık ayaka evde oturmuştum. Ve evde oturmaktan kıçım ağrımıştı.
Ve inanın ben bunları tekrar yaşamak hiç istemem.
Her neyse ben size bunları anlatırken çoktan eyfele çıkmıştık.
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.
Çıkmışız çoktan.
Ben derin derin nefeler alırken Çağan beni yavaşça bırakırken. Ben dahada derin nefesler almaya başladım.
-Çağan indir beni.
Sesim korkulu çıkmıştı. Çağan bana endişeyle bakarken ben sadece gözlerimi kapatarak kendime gelmeye çalıştım.
-Korkuyor musun?
-Evet.
-Sakin ol gel bu korkunu yenelim söz bir şey olmayacak.
Ben gözlerim kapalıyken Çağan beni bir yere götürüyordu. Sonra bir yerde durdu.
-Derin bir nefes al ve gözlerini aç.
Dediğini yaparak derin bir nefes aldım ve gözlerimi yavaşça açtım ve karşımda ışıklarla donanmış Paris'i ördüm. Aşağıya baktığımda direk kendimi geriye atıp arkamı döndüm.
Ve Çağan'la ikinci kez dudak dudağa geldik.
Kız ne güzelsiniz kalın şöyle fotoğrafınızı çekeyim.
Sus Elif sus lütfen.
Kenidimi hemen geriye attığımdaysa bu sefer tam kenarda ve düşmek üzereyken Çağan tutmuştu.
-İyi misin?
Korkuyla ona sarılınca saçlarımda yavaş yavaş gecip giden bir el hissettim.
-Korkma hadi gel inelim aşağıya.
Çağan'dan ayrılarak kafamı salladım ve birlikte aşağıya indik. Tekrar bizimkilerin yanına geldiğimizde birde ne göreyim.
Ceyda benim yakışıklı kuzenime makyaj yapıyordu.
-Kız bak harbi yolarım seni bırak kuzenimi.
Diye cırlayınca Çağan belimden tutmuş ve Ceyda'da sevgilisinin arkasına saklanmıştı.
-Aşkım koru beni bundan.
Bana korkarak bakınca Berke ise canım yavrum bana boşver der gibi bakınca bende sakinleşerek Çağan'ın ellerini belimden çektim.
-Ay Çağancım teşekkür ederim yoksa bu kaplan beni parçalarıma ayırırdı.
-Yapardım şahsen.
Diyerek güldüğümde Ceyda hariç herkes gülmüştü.
-Ee gidelim isterseniz.
Arda konuşunca ben kafamı salladım.
-Evet gidelim yeter bu kadar adrenalin.
Deyince Çağan ve ben bakışmıştık.
-Kızım oturduk sadece ne adrenalininden bahsediyorsun?
Deyince Nehir bende ne yaptığımı anlayıp geçiştirdim.
-Her neyse gidelim işte.
-Siz gidin ben alışveriş yapacağım aşkomda bana yardım edecek değil mi aşkım.
-Aynen siz gidin yoksa bu alışverişe gitmez ise vallaha evde sabahtan akşama kadar car car konuşur.
-Aşk olsun.
-Yürü sevgilim yürü.
-Ee bizde Arda'yla buralari gezelim geleceğiz zaten yarın gidiyoruz.
Onlara tamam dercesine kafamı sallayınca onlarda yanımızdan ayrılmıştı.
-Bizde gidelim eve ozaman.
-Gidelim hadi.
Eve giderken biraz yolu uzatmış ve market'e girip bir kaç atıştırmalık almıştık. Eve geldiğimizde ise direk odaya girip aynı anda kendimizi yatağa atmıştık.
Sonra yine aynı anda birbirinize sırtımızı dönmüştük.
-Bonne nuit ma belle
(İyi geceler güzellik)-Ne dediğini anlamsamda iyi geceler.
Burnundan gülümsediğini duydum ve ben tam uykuya dalarkan bir kıpırdanma ve kulağımın tam dibinde bir nefes hissettim.
-İyi geceler deniz kızı.
Bunu söyledikten sonra kulağımın dibindeki nefes uzaklaşmış ve tekrar kıpırdanma olmuştu.
Ben şuan hayatımda hiç hissetmediğim bir duygu hissediyordum ismini bilmiyordum. Sonra kendimi derin bir uykuya teslim ettim.
Ben gelmişemmm huhu sellemlar.
Nabıyonuz ben bu bölümün biraz erken olduğunu düşünsemde içime sindi.
Bölümü beğendiniz mi?
Ve hayalet okuyucular.
OY VE YORUM atın lütfen.
Neysem bays.
Ben gidem görüşürük
Burayada azayım arkadaşlar ben yeni instagram hesabı açtım ismi
Alis_Royale.kitaplari
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kız Ve Yeni oğlan
Teen FictionOkula yeni gelen bir çocuk Ve O okulun asi kızı Birbirlerie aşık olursa neler olurdu? İşte bu sorunun cevabı... Eftelya'nın babası, annesini ve kendisini terk etmesinin üzerine erkeklere kolay güvenemeyen bır kız.. Çağan ise hayatından annesinin ç...