2.bölüm : Saçma gece

243 14 126
                                    

Medya:EFTELYA

Şuan Çağan'ı avm'de gezdiriyorum ve burger king'e gidiyoruz ve ben AÇIM.

Umarım anlamışsınızdır.

(15 dakika sonra)

Yemek yerken çok sıkıldım ve Çağan'a şöyle dedim.

'Çağan sen istersen git artık saat 5.30 ben daha kalıcam alışveriş yapmam lazım.'

'İstersen yardım edebilirim'

Göz devirdim napıcan üstümü giymeme mi yardım edicen.

'Ne konuda yardım ediceksin acaba?'

'Hemen yanlış anlama poşet taşıman konusunu dedim onları taşıyabilirim'

Aslında olabilirdi amaaaan neyse birşey olmaz.

'Olur hadi kalk burası 10.30'ta kapanıyor.'

Hemen alışverişe başladım...

( 2 saat sonra )

'Çağan hadi gel starbucks'a gidelim'

Çağan derin bir nefes alıp gülümseyip kafa salladı.

Tabiii hava sıcak bende çocuğa bir sürü poşet taşıttırıyom acıdım şuan felan demiyeceğim çünkü kendi kaşındı ben gel demedim git dedim kendi istedi şimdide ağrısın eli kolu banane.

Neysee boş konuları açmayayım gidiyoruz kii aha bizim boşlar ay yani kuzenlerim Arda ve Berke bir dakika buraya sinirli sinirli geliyorlar neden.... hiiii sağ tarafıma baktım Çağan var soluma baktım Arda ve Berke buraya geliyolar geliyorlar ve benden bir adım geride durdular şuan.

'Lağn sen kimsin benim kuzenimin yanına geliyon.'

Berke'ye göz devirdim salak bu çocuk sence annem istemese ben bu çocuğa iyi davranıp yanımda niye tutuyim sanki bilmiyor hiç bişey benim hakkımda hem bende dövebiliyorum bana saçma salak şeyler söylese bir güzel haşlarım yani yapabilirim.

'Çocuk sen ve salak olmak yav istesem ben dövemez miyim annem istanbula yeni geldi buraları bilmiyor dedi bende biraz gezdirdim sonra alışveriş yapıcaktım oda yardım etmek istedi bende tamam dedim bu kadar.'

Ohh maşallah deyin gı bende ne nefes var öyle neyse.

'Yürü deniz kızı eve gidiyosun sen de Çağan mı her neyse sen evine kardeşim ver poşetleri'

Berke Çağan'ın elinden koparır gibi aldı ve Arda'da beni sürükliyerek götüremeye başladı.

Sonra eşyalarımı araba'ya bırakıp pardon fırlatıp beni bırakıp gittiller sonra ben naptım gittim Çağan buldum ve şuan benim arabadayız bu sefer ben sürecem.

Sürmeden önce annemi aradım.

'Anne ben Çağan'ı evine bırakacağım sonrada eve geçicem.'

'Olmaz kızım Rıza amcan evde değil benimde işim var sen Çağan'ı bizim eve götür bugün orada kalın tamam mı yarın evine gider'

Benim bu nefesimi kimden aldığım belli oldu arkadaşlar.

'Tamam ozaman biz benim kendi evime gidiyoruz.'

'Tamam annecim'

Anneme asla hayır diyemiyordum çünkü geçmişte fazlasıyle acı çekmişti babam bizi bırakıp gittiğinde sinir krizleri geçiriyordu zor toparlamıştık annemi o benim biricik annem babam gittikten sonra annnem ne istersen ne derse yapmıştım istediği birşeyin sonunda ölüm olsa bile yapardım okadar çok seviyorum yani.

Neyse ben bunları sonra uzun uzun anlatırım.

'Çağan Rıza amca evde değilmiş o yüzden benim evime gitmemiz lazım.'

'Tamam sen bilirsin.'

Sonra derin bir nefes alıp önüme döndüm

'Hazır mısın?'

'Hazırım deniz kızı'

Ve ben gazı kökledim...

Normalde iki saat için benik evime gelinir ben kırk beş dakikada geldim çünkü çok hızlıyım ben bir dağ evinde oturuyorum çünkü bana huzur veriyor şehirde bulamadığım huzuru burada bulabiliyorum.

Neyse biz eve geldik şuan saat daha 11.00 olduğu için birazcık birada zarar gelmez.

'Çağan bira ister misin?'

'Olur'

(Saat:12.00)

Kesinlikle kendi belamı kendim bulum bu Çağan sadece bir şişede sarhoş oldu of şimdi ben bunu napıcam ya.

'Yağmuuuuur ve rüzgarların nedeni yoook dünya elleeeerimde kalmiden uzak olabilirim ama bu aşkı engellemez.'

Kabul edeyim sesi güzel.

Neyse şimdi bunu sırası değil derin bir nefes al ve ilk önce şu Çağan'ı duşa götürmem lazım.

Direkt bir odanın banyosuna soktum ve direkt kıyafetleriyle suyun altına ittim ve onun yanında bende ıslandım neyse on dakika öyle elini yüzünü yıkattım sonra bizim şu Arda malının kıyafetlerinde seçtim ben bunları yaparken deniz kızının hep aynı yerini söylüyördü. Banyodan çıkartım ve yatağa otutturdum.

Şimdi en büyük sorun ben bu kıyafetleri nasıl giydircem ilk once üstünü bir giydiriyim üstündeki ıslak olan tişörtünü çıkartım ve yere bıraltım sonra elimdekini giydirdim sonrasında gözlerimi kapattım ve pantolu çıkartıp şortu giydirdim.

Ohh ne zor lan erkek giydirmek sonra onu yata yatırdım ve kendi odama gidip üstüme askılı altıma mini şort giyip yattım....

Selamlar bölüm bence güzel oldu biraz kısa olabilir ama napalım ilerki bölümlerde böyle olmayacak

Vee sizce Çağan üstünü değiştiğini görünce ne yapacak ne düşünecek?

Neyse oy ve yorumlarınız bekliyorum.

Öbür bölümde görüşürüz.

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Asi kız Ve Yeni oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin